Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

Πάνος Καμμένος: Εγώ δεν φεύγω απ το σπίτι μου...(video)


Ο Πάνος Καμμένος ήταν καλεσμένος σήμερα το πρωί στην εκπομπή του Γ. Παπαδάκη "Πρωϊνό" στον ΑΝΤ1.
Δείτε το τι είπε στα Βίντεο στο τέλος του άρθρου.
Εμφανώς συγκινημένος και συναισθηματικά φορτισμένος, μίλησε για όλους και για όλα...
Μίλησε μέσα απ την καρδιά του, έτσι όπως ξέρει με θάρρος και λεβεντιά....

Τόνισε ότι στηρίζει τον Σαμαρά αλλά δεν μπορεί να έρθει απέναντι στην συνείδησή του. Ο Πάνος Καμμένος είπε ότι αν ήταν ο Σαμαράς στην θέση μου το ίδιο θα έκανε..


Μίλησε για την Ν.Δ, για την σχέση του με τον Αντώνη Σαμαρά,
τους πρόθυμους να συνεργαστούν και αιτιολόγησε γιατί θα ψηφίσει ΟΧΙ.
Περιέγραψε με λεπτομέρειες τι επισείει η ψήφιση-έγκριση της νέας δανειακής σύμβασης και για το τι μέλλει γενέσθαι..
Tόνισε ότι η τυχόν διαγραφή του θα τον πονέσει πολύ και..
Απέκλεισε τέλος οποιαδήποτε συνεργασία με άλλο κόμμα, λέγοντας χαρακτηριστικά: "Εγώ δεν φεύγω απ το σπίτι μου..."

1 σχόλιο:

Polemistirios είπε...

Μπράβο Πάνο,
δεν το λέω μόνο εγώ,
κάνε ένα σερφάρισμα στο διαδίκτυο,
θα δεις όλο τον Ελληνικό λαό
να το λέει.
Ίσως αν υπάρξουν κι άλλοι μιμητές
να υπάρχει ελπίδα.