Απάντηση στο αν θα λείψει από κανέναν ο ΟΣΕ.
Αλήθεια λοιπόν χρειάζεται ο σιδηρόδρομος στην Ελλάδα ?
Πριν ξεκινήσω την ανάλυση μου θα ήθελα να τονίσω στο φίλο επιχειρηματία πως το ερώτημα αυτό είναι εδώ και πολλά χρόνια απαντημένο σε όλο τον κόσμο και ιδιαίτερα στις εξελιγμένες ευρωπαϊκά χώρες όπου και έχουν σαφώς οδικό δίκτυο καλύτερο της χώρας μας .Στην Ευρώπη λοιπόν ο σιδηρόδρομος αποτελεί το πλέον δημοφιλέστερο μέσο μεταφοράς επιβατών και εμπορευμάτων. Για αυτό και όλες οι κυβερνήσεις ασκούν φιλοσιδηροδρομική πολιτική .
Αλήθεια λοιπόν για να δούμε σε ποιόν θα έλειπε ο ΟΣΕ
Θα έλειπε μήπως από τους φοιτητές , που με 10 ευρώ πάνε στα πανεπιστήμια της περιφέρειας?
Θα έλειπε από τους εργαζόμενους που κάθε πρωί με το τρένο πάνε και έρχονται στην δουλειά τους?
Θα έλειπε από τους 40 χιλιάδες και πλέον επιβάτες που χρησιμοποιούν τον Προαστιακό καθημερινά? ( και που η αλήθεια είναι ότι μας υπομένουν – και τους ευχαριστούμε -με την απαξίωση που έχει δείξει η σημερινή κυβέρνηση προκειμένου να ξεπουλήσει την εταιρεία….)
Θα έλειπε από τους μεροκαματιαρήδες συμπολίτες μου , που για να πάνε μια εκδρομή χρησιμοποιούν το τρένο?
Θα έλειπε από τους ακρίτες που έστω και το καθημερινό σφύριγμα του τρένου τους θυμίζει την σύνδεση με την υπόλοιπη χώρα?
Θα έλειπε από τις βαριές βιομηχανίες της χώρας που καθημερινά μετακινούν με τον ΟΣΕ χιλιάδες τόνων πρώτων υλών και εμπορευμάτων( από το Πύθειο μέχρι το Γύθειο)? Αξίζει εδώ να αναφέρουμε ότι μια εμπορική αμαξοστοιχία του ΟΣΕ μεταφέρει εμπορεύματα που χωράνε σε 4πλό αριθμό βαρέων οχημάτων .( πχ ένα τρένο με 22-23 βαγόνια κουβαλάει φορτίο για 80 περίπου νταλίκες). Καλύτερα λοιπόν να έχουμε καμιά 300αριά νταλίκες παραπάνω καθημερινά στους δρόμους παρά υποδομές για τρένα . Στην Ευρώπη άλλωστε που το 40 και πλέον% των εμπορευματικών μεταφορών γίνονται με τρένο είναι χαζοί .Εμείς οι Έλληνες τα ξέρουμε όλα .
Θα μπορούσα να συνεχίζω για πολύ ακόμα , πάντως και επειδή έχει παραγίνει το κακό με τα τρένα με 4 ή 5 επιβάτες ΤΟΝΙΖΩ ΠΩΣ ΤΕΤΟΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
Την ερώτηση για την ύπαρξη του ΟΣΕ όμως ο φίλος επιχειρηματίας , αλλά κυρίως ο Υπουργός κύριος Χατζηδάκης, θα πρέπει να την απευθύνει στον πολιτικό του προϊστάμενο και Πρωθυπουργό της χώρας κύριο Καραμανλή. Γνωρίζει καλά ο Πρωθυπουργός ότι πριν τις εκλογές του 2004 , όταν η χώρα είχε κοπεί στα 2 από την πρωτοφανή κακοκαιρία ,το μέσο με το οποίο πήγε εκείνο το βράδυ του Φλεβάρη στην Θεσσαλονίκη ήταν η αμαξοστοιχία 504 . Πολύ απλά γιατί εκείνη την μέρα τίποτα δεν πετούσε ή κινούνταν σε ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗ ΧΩΡΑ.
Μόνο αυτό το ρημάδι το τρένο ……
Όσον αφορά τέλος την παρατήρηση του φίλου επιχειρηματία πως τα προγράμματα εξυγίανσης γίνονται στην πλάτη του , θέλω να πω πως η κουβέντα αυτή δεν έχει τέλος . Γιατί και εγώ μπορώ να εύκολα να ισχυριστώ πως ο επιχειρηματικός κόσμος με την φοροδιαφυγή που διαπράττει πλουτίζει στην πλάτη μου ,αφού εγώ θέλω δεν θέλω , θα πληρώσω σαν μισθωτός αυτά που μου αναλογούν – και που συνεχώς αυξάνονται (κάποιοι επικαλούνται την φοροδιαφυγή ως κύρια αιτία ) - όταν κάποιοι άλλοι θησαυρίζουν όταν δεν χτυπάνε αποδείξεις ,δεν κόβουν τιμολόγια , αποκρύπτουν εισοδήματα και καταχράζονται τεράστιες κρατικές επιχορηγήσεις ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ, ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ .
Όταν κάποιοι κύριοι με ωραίες γραβάτες -της λεγόμενης ιδιωτικής πρωτοβουλίας - ληστεύουν το κράτος επιβαρύνοντας έτσι το κοινωνικό σύνολο .
Ρίξτε λοιπόν μια ματιά στην Θράκη , στην Κοζάνη ,στην Φλώρινα ,στις Σέρρες εκεί που ακόμα σφυρίζει ο ΟΣΕ – μέχρι να τον κλείσουν και εκεί- δείτε τους χιλιάδες ανέργους που αφήσαν οι παραπάνω γραβατωμένοι για να καταλάβετε επιτέλους ποιοι κονομάνε και σε ποιανού τις πλάτες .
Οι σιδηροδρομικοί τιμούμε το μισθό μας , σεβόμαστε τα χρήματα των συμπολιτών μας και λυπούμαστε πραγματικά όταν βλέπουμε τρωκτικά της εξουσίας να διαλύουν το παγκόσμια ασφαλέστερο και οικολογικότερο μέσο μεταφοράς .
Ένας αναγνώστης.
2 σχόλια:
Αγαπητέ φίλε και φίλε του ΟΣΕ.
Σίγουρα δεν θα βγήκες από την Ελλάδα για να συγκρίνεις τα Ελληνικά τα τραίνα με αυτά του εξωτεριού. Μπορεί ο ΟΣΕ να μας δώσει τέτοια τραίνα? Είμαι μαζί σου. Πότε όμως? Πόσο θα μας στοιχίσει ακόμα?
ναι φίλε μου έχω βγεί από την Ελλάδα και μάλιστα έχω εργαστεί σε ευρωπαικό σιδηρόδρομο για μικρό διάστημα διαπιστώνοντας τις διαφορές .Ο ΟΣΕ μπορεί, η Ελλάδα μπορεί ,αρκεί να σταματήσει το μπάχαλο της τελευταίας 20ετίας όπου τα χρήματα αντί για υποδομές και τρένα γίνονται βίλες και εξοχικά ......
Δημοσίευση σχολίου