Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2008

Κύριε Καραμανλή

Κύριε Καραμανλή αφήστε τις απειλές και τις ευχούλες και κατεβάστε τα επιτόκια στις κρατικές τράπεζες και στο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο. Έτσι θα σπρώξετε τον ανταγωνισμό προς τα κάτω και οι άλλες τράπεζες θα ακολουθήσουν. Αν δεν ακολουθήσουν θα χάσουν πελάτες!
Δημιουργείστε τις συνθήκες ανταγωνισμού και σπάστε το καρτελ των εναρμονισμέμων επιτοκίων που αναδεικνύεται εν μέσω κρίσης

Μην επιδείξετε και εδώ το ποσό δεξιός ή νεοφιλελεύθερος είστε.

========================================

Υ/Γ. Προς ΠΑΣΟΚ! Όλα εγω πρέπει να τα λέω; Κάντε και εσείς κάτι!

http://papaioannou.wordpress.com/

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Δε μας λετε παρακαλω, ποιες ειναι αυτες οι περιφημες κρατικες Τραπεζες, που εγω δεν τις ξερω, εκτος απο την Αγροτικη, που ειναι βεβαια, ενα ορθιο πτωμα,αφου την υποχρεωσαν να δανειζει τους αληστου μνημης συνεταιρισμους, που της φαγανε τα λεφτα;
Αυτο θελετε να γινει και τωρα; Να δοθουν δηλαδη λεφτα, στον αερα, για να ξελασπωσουν καποιοι, με τα δικα μου λεφτα, μιας και εγω βλεπεις, και οχι ο μονος πιστευω στην Ελλαδα, ετυχε να εχω καποιες καταθεσεις στην Τραπεζα, για τα γεραματα μου;