Το περίεργο είναι ότι η ακαδημαϊκή κοινότητα της χώρας μας αποφεύγει επιμελώς να ασχοληθεί με ζητήματα που φαίνονται εξωπραγματικά ή υπερφυσικά, ίσως γιατί μερικά πράγματα δεν ερμηνεύονται επιστημονικά ή γιατί απλά δε θέλουν να « αναδείξουν » κάποια δεδομένα που αλλάζουν τον « ρου » της ιστορίας. Αποτελεί αξιοπερίεργο πραγματικά το γεγονός ότι εδώ και 25 χρόνια περίπου που συντηρείται ο βράχος της Ακροπόλεως κανείς δεν έχει δώσει σημασία σε κάτι που φαίνεται με γυμνό οφθαλμό, στην λαξευμένη προσωπογραφία. Γιατί άραγε; Βέβαια την ίδια συμπεριφορά υιοθετούν οι ειδικοί , τους οποίους χρυσοπληρώνουμε, αναφορικά και με τις στοές που υπάρχουν κάτω από τον ιερό βράχο. Η λαξευμένη αυτή βραχογραφία στην Ακρόπολη φαίνεται ότι απεικονίζει ένα πεντακάθαρο ανδρικό προφίλ με γένια και φιλοσοφική διάθεση. Εύκολα διακρίνει κανείς τα μάτια, τη μύτη, αλλά και το στόμα , ενώ το περίεργο είναι ότι στο ένα ρουθούνι του προσώπου φαίνεται να υπάρχει είσοδος σπηλαίου, ίσως στοά, που κανείς δεν γνωρίζει που οδηγεί. Υπάρχουν όμως και άλλα πρόσωπα- προτομές που φαίνονται μόνο από συγκεκριμένες οπτικές γωνίες. Για όλες τι βραχογραφίες που υπάρχουν στην Ακρόπολη ( δεν γνωρίζουμε πόσες) η επιστημονική κοινότητα κωφεύει. Σύμφωνα με απόψεις διαφόρων ερευνητών η φιγούρα απεικονίζει τον Ποσειδώνα, τον Δία ή τον Περικλή. Η διάβρωση ωστόσο από τον χρόνο έχει αλλοιώσει κατά πολύ το πρόσωπο. Πάντως μάλλον το πρόσωπο της βραχογραφίας πρέπει να είναι ο Ποσειδώνας, ο οποίος κατά την ελληνική μυθολογία έχασε τη μάχη από την Αθηνά και έτσι η πόλη των Αθηνών πήρε το όνομά της από τη θεά της σοφίας. Επισημαίνεται ότι υπάρχουν και σε άλλα σημεία λαξεύσεις οι οποίες είναι δυσδιάκριτες από τους επισκέπτες, καθώς περιέργως όλα τα σημεία από τα οποία είναι ορατές είναι αποκλεισμένα και μη προσβάσιμα . Στη νοτιοανατολική πλευρά του βράχου υπάρχουν γυναικείες φιγούρες που απεικονίζουν την Ασπασία, κατά μερικούς, ή την Αθηνά , κατά άλλους. Από την οδό Αιόλου, εκεί που συναντά τον περιμετρικό δρόμο της Ακροπόλεως, είναι ορατή άλλη φιγούρα, αυτή του Κάδμου ή του Θησέα, ενώ από τη στοά του Ευμένους στην αρχή του βράχου του ναού του Ασκληπιού υπάρχει φιγούρα ίσως του Διονύσου.
Απόσπασμα από άρθρο του βουλευτού Κυριάκου Βελόπουλου στο περιοδικό ΕΛΛΗΝΟΡΑΜΑ
Απόσπασμα από άρθρο του βουλευτού Κυριάκου Βελόπουλου στο περιοδικό ΕΛΛΗΝΟΡΑΜΑ