Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ
ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΣ
ΟΡΙΑΚΑ ΖΗΜΙΟΓΟΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
Με περίεργες διαρροές ότι δεν τίθεται θέμα απολύσεων η πλευρά Μπόμπολα προσπαθεί σήμερα ειδικά μετά την δημοσιοποίηση του θέματος σε επίπεδο διερευνητικής ανάλυσης σχετικά με το τι θα γίνει άμεσα με τις απολύσεις, να κάνει ένα βήμα πίσω σε σχέση με τις απολύσεις αυτές. Τα στοιχεία που εμφάνισε χθες στην εκπρόσωπο της ΕΣΗΕΑ ο Φώτης Μπόμπολας κινούνται περίπου στα πραγματικά δεδομένα τα οποία αφορούν το Έθνος και το Έθνος της Κυριακής. Περίπου 1 εκ. ευρώ τον μήνα μπαίνουν μέσα οι δυο εφημερίδες, χωρίς σε όλα αυτά να συνυπολογίσουμε το Πρώτο Θέμα, το οποίο είναι πάντα ελλειμματικό εάν οι πωλήσεις πέφτουν κάτω από τις 200.000 φύλλα. Με δεδομένη την μείωση της κρατικής διαφήμισης, αλλά και συνολικά των διαφημίσεων στο 20%-30% και παίρνοντας υπόψη ότι η μετοχή της εταιρείας μέσα στο 2008 συρρικνώθηκε κατά 40% σε σχέση με το 2007, θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο το πρόγραμμα περικοπών. Είναι άλλωστε πάγια η τακτική αυτή στον Όμιλο Μπόμπολα είτε αφορά τις κατασκευαστικές είτε άλλες εταιρείες. Ήδη και ενώ δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία του διαγωνισμού ή της ανάθεσης της επέκτασης της Αττικής Οδού, η εταιρεία ΑΚΤΩΡ Α.Ε. έχει προχωρήσει σε μεγάλο πρόγραμμα περικοπών των εξόδων της. Θα πρέπει, λοιπόν, άσχετα με τις διαρροές να θεωρείται σίγουρο ότι η οικογένεια Μπόμπολα θα προχωρήσει σε περικοπές και για έναν ακόμα λόγο. Θα προσπαθήσει με τον τρόπο αυτό να πιέσει την κυβέρνηση Καραμανλή να ανοίξει το πουγγί των κρατικών διαφημίσεων υπό τον φόβο μιας ενδεχόμενης συνδικαλιστικής μπαχαλοποίησης στον χώρο των δημοσιογράφων λόγω των απολύσεων και της κρίσης στα ΜΜΕ. Στο παιχνίδι των πιέσεων ο Γ. Μπόμπολας είναι ίσως ο καλύτερος παίκτης.pressmme