Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2009

Η Εύα Καϊλή εξομολογείται στο Press-gr...

...και απαντά στο Ερωτηματολόγιο του Προυστ!
.
(Επιμέλεια: Αντώνης-Μάριος Παπαγιώτης)
.

Η απόλυτη ευτυχία για σένα είναι;
Να υπάρχει υγεία και να είμαι κοντά στην οικογένεια μου.
Τι σε κάνει να σηκώνεσαι το πρωί;
Οι άνθρωποι που περιμένουν από μένα πολλά...

Η τελευταία φορά που ξέσπασες σε γέλια;
Συνέχεια... Κυρίως όταν βλέπω ότι η παρουσία μου στην πολιτική ενοχλεί ορισμένους που έχουν μάθει αλλιώς. Τότε λέω πως κάτι κάνω καλά.

Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σου είναι;
Είμαι αντιδραστική, αλλά χωρίς να γίνομαι αγενής.

Το βασικό ελάττωμά σου;
Λέω αυτό που σκέφτομαι και κάνω αυτό που νιώθω -όχι και το ιδανικό για έναν πολιτικό.

Σε ποια λάθη δείχνεις τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Τα λάθη είναι ανθρώπινα, οι νοοτροπίες είναι που δεν μπορώ να δικαιολογήσω ορισμένες φορές.

Η τελευταία φορά που έκλαψες;
Όταν προσπάθησαν να μου φορτώσουν ένα σωρό "πρέπει" της δουλειάς. Η σοβαροφάνεια είναι το τελευταίο καταφύγιο των δυστυχισμένων και κενών ανθρώπων...

Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεσαι περισσότερο;
Με εκείνους που αμφισβητούσαν τα όσα μάθαιναν... και αν κάτι με οδηγεί είναι η αριστοτέλεια λογική -πιστεύω πως η γνώση είναι που μας κάνει καλύτερους ανθρώπους...

Μία απίστευτη συνέντευξη που περιμέναμε όλοι εδώ...


www.press-gr.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: