Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009

Αντίο (οριστικό). Χάσαμε ένα καλό φίλο.

Αθώος ο dr!

Χμ… τελικά έγινε παρεξήγηση… Άλλο μοντέλο καταζητείται… Συγγνώμη παιδιά, λάθη είμαστε, ανθρώπους κάνουμε. Ή κάπως έτσι…
Αισθάνθηκα λίγο περίεργα με τη «φάρσα» μου, γιατί πολλοί από εσάς πιστέψατε πως σοβαρολογούσα… Είτε γιατί δεν είδατε το link στο τέλος του «αποχαιρετιστήριου» κειμένου μου, είτε γιατί νομίσατε πως όντως έχω κάποια σχέση με τον Τέο Θεοδωρίδη.
Να σημειώσω πως το γνωστό μοντέλο είναι συνάδελφος blogger (έτσι μου μπήκε η ιδέα της φάρσας). Το blog του όμως έχει απενεργοποιηθεί, ίσως λόγω της υπόθεσης.
Λοιπόν, πάω να ετοιμάσω τη συνεδρία του ντόκτορα γιατί πέρασε η ώρα. Για όσους πιστεύουν πως μ’έφαγε η μαλακία (ανάμεσά τους κι εγώ ο ίδιος), την απάντησή μου θα τη δείτε εδώ.





Τελικά αυτό το blog είναι γραφτό να κλείσει… Οι λόγοι δεν είναι αυτοί που σας είχα αναφέρει σε προηγούμενο post. Ο dr.Seeng σας συμβουλεύει να μην κρίνετε από αυτό που βλέπετε. Δεν ξέρετε τι… σαβούρα μπορεί να κρύβεται από πίσω. Πέρασα ωραία στην blogόσφαιρα, έκανα φίλους, σας αγάπησα, με αγαπήσατε, με μισήσατε αλλά όλα τα ωραία έχουν τέλος.
Δυστυχώς.
Αυτό που θέλω να ξέρετε μόνο, είναι πως έχω σοβαρό πρόβλημα και πρέπει να αποχωρήσω. Τους λόγους μπορείτε να τους δείτε εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: