Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2009

ΕΚΑΝΑΝ ΤΑ ΕΞΩΔΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΜΠΛΟΚΕΡ ΜΟΔΑ. ΡΕ ΓΙΑ ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ ΛΙΓΟ.


ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΑΡΧΗΣ

ΕΞΩΔΙΚΟΣ ΔΗΛΩΣΙΣ – ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ – ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ

Του Σταύρου Γεωργόπουλου του Λεωνίδα Δημάρχου Ηρακλείου Αττικής

ΚΑΤΑ

Του/των ιδιοκτήτη/-ών, χειριστή/-ών, ως και κάθε έχοντος οιαδήποτε σχέση με το διαδικτυακό χώρο – ιστοσελίδα – ιστοτόπο με την επωνυμία http://irakleionews.blogspot.com

-------------------------------------------------------------

Κύριοι,

Ευρίσκομαι εις τη δυσάρεστη θέση να προβώ εις την παρούσα δεδομένου ότι πολλάκις εις το blog που χειρίζεστε, έχουν αναρτηθεί ανυπόγραφα κείμενα, κατάπτυστα, αήθη, κακόπιστα και αναληθή που αφορούν το πρόσωπό μου, την οικογένειά μου και τους συνεργάτες μου.

Επειδή η υπομονή και η όποια κατανόηση που επέδειξα έχει προ πολλού εξαντληθεί.

Επειδή πλείστες όσες αναφορές εις τα ανωτέρω κείμενα στοιχειοθετούν το αδίκημα της εκβίασης εις βάρος μου τελεσθείσας από εσάς που χειρίζεστε το εν λόγω blog και αναρτάτε τα εν λόγω ανυπόγραφα κείμενα.

ΔΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ

(Και με τη ρητή επιφύλαξη παντός δικαιώματός μου)

Σας καλώ εντός τριών (3) ημερών από την ηλεκτρονική αποστολή της παρούσας εις το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σας όπως αφενός μεν αφαιρέσετε – αποσύρετε κάθε ήδη αναρτημένο κείμενο, σχόλιο, λεζάντα, αναφορά που αφορά το πρόσωπό μου, την οικογένειά μου και τους συνεργάτες μου, αφετέρου δε, παύσατε εις το μέλλον την ανάρτηση κάθε νέου κειμένου, σχολίου, λεζάντας , αναφοράς που αφορά το πρόσωπό μου, την οικογένειά μου και τους συνεργάτες μου.

Σε περίπτωση που δεν ενεργήσετε όσα ανωτέρω ορίζονται εντός της ανωτέρω προθεσμίας, θα προβώ άμεσα εις τη σύνταξη και κατάθεση μηνύσεως εναντίον σας για το αδίκημα της εκβίασης εις βάρος μου ενώπιον της Διευθύνσεως Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της ΕΛ.ΑΣ., αιτούμενος την άρση του απορρήτου, αναφέροντας τα ανωτέρω πραγματικά γεγονότα και προσκομίζοντας το σχετικό αποδεικτικό υλικό που έχω εις τη διάθεσή μου.


Αθήνα, 12 Φεβρουαρίου 2009

Ο Εξωδίκως Δηλών και Διαμαρτυρόμενος


ΣΤΑΥΡΟΣ Λ. ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ
ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ



1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Tα χουμε ξαναπεί δεκάδες φορές. Οι πολιτικάντηδες που ήταν τόσο χρόνια συνηθισμένοι στην ήπια αντιμετόπισή τους από τα μέσα μαζικής εξαπάτησης τα χουν βρει σκούρα με τους bloggers. Έτσι λοιπόν βρήκαν τη λύση....Μαζικά εξώδικα και μυνήσεις. Λοιπόν δε θα τους περάσει που να χτυπάν το κώλο τους κάτω. Αντί να ασχολούνται με το πώς θα λύσουν τα προβλήματα των πολιτών κοιτάνε τι γράφουν τα blogs για την ανικανότητά τους και μετά κατηγορούν τους bloggers για ένα σωρό μαλακίες. Βάλτε μυαλό και κάντε σωστά τη δουλειά σας για να μην ασχολούμαστε μαζί σας.