Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2009

«Δεν μιλούσα για τη σχέση μου με τον Γιώργο για να μην τον εκθέσω»

Συνέντευξη στη Νικολέτα Μακρή


ΑΠΟ ΤΟ http://www.kolonaki-press.com/

fei skordaΤης αρέσει το «Πολύ μπλα μπλα» και τα καταφέρνει για τρίτη συνεχή χρονιά μια χαρά.Η Φαίη Σκορδά σχολιάζει καθημερινά την επικαιρότητα με τον δικό της τρόπο από τη συχνότητα του Alter έχοντας στο πλευρό της την ομάδα της που δεν την αποχωρίζεται ποτέ. Η εκρηκτική τηλεπαρουσιάστρια μιλάει στο «Kolonaki-Press» για την μέχρι τώρα πορεία της εκπομπής της, την σχέση της με τον Γιώργο Λιάγκα, τους πολύτιμους συνεργάτες της, τον Θέμο, αναπολώντας παράλληλα τα φοιτητικά της χρόνια στην Ιταλία.

Αληθεύει ότι όταν ήσουν μικρή εκφωνούσες μπροστά στον καθρέφτη δελτία ειδήσεων ;

Η αλήθεια είναι ότι μπροστά στον καθρέφτη έκανα τα μεσημεριανά δελτία !Τo κεντρικό όμως δελτίο το εκφωνούσα μπροστά στις ξαδέρφες μου, τους παππούδες μου και όποιον θεωρούσα εύκολο θύμα. Απαιτούσα προσοχή και συγκέντρωση από το κοινό μου και αν δεν πειθαρχούσαν το ξανάρχιζα όλο το κείμενο από την αρχή.

Τι θυμάσαι πιο έντονα από την εποχή που σπουδάζες στην Ιταλία;

Συγκεκριμένες εικόνες που σαν φωτογραφίες μου έρχονται συχνά στο μυαλό μου. Τις πανέμορφες πλατείες της Bologna και τα πρωινά στα γνωστά φοιτητικά στέκια στη Via delle Belle Arti,τη Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου που τη θυμόμουν μόνο σε περίοδο εξεταστικής ,μια ταβέρνα που μαζευόμασταν γυναικοπαρέες τα ξημερώματα μετά το διάβασμα για φαγητό, τα διάφορα σόου που χάζευα με τις ώρες στη μέση του δρόμου από ερασιτεχνικές ομάδες ,τις μυρωδιές της πόλης που έχει πάντα ομίχλη, τις κυριακάτικες βόλτες στους Colli Bolognesi…Ατελείωτες αναμνήσεις. Δεν έχω ξαναπάει από τότε που αποφοίτησα .Ελπίζω να κάνω αυτό το ταξίδι σύντομα και να το συνδυάσω με κάτι καλό στη ζωή μου...

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: