Καλά, φοβερή ανακάλυψη έκανε η zougla....
"Μία ενδιαφέρουσα έρευνα πραγματοποιείται εδώ και λίγες ημέρες, από ομάδα προγραμματιστών για τα αθέμιτα μέσα που χρησιμοποιούν στον κόσμο του διαδικτύου εταιρείες, αλλά και πρόσωπα μεμονωμένα.
Ένα από τα πιο γνωστά τρικ είναι η αύξηση των επισκεπτών μίας ιστοσελίδας μέσω ρομποτικών χτυπημάτων. Για τους αμύητους αυτό δεν έχει κανένα άλλο νόημα πέραν της διανομής της διαφημιστικής πίτας. "
Ή πολύ άσχετος το έγραψε ή πολύ πονηρός. Δηλαδή χρειάζεται "ομάδα προγραμματιστών" για πράγματα, που ξέρουν τα 6χρονα παιδάκια;
"Μία ενδιαφέρουσα έρευνα πραγματοποιείται εδώ και λίγες ημέρες, από ομάδα προγραμματιστών για τα αθέμιτα μέσα που χρησιμοποιούν στον κόσμο του διαδικτύου εταιρείες, αλλά και πρόσωπα μεμονωμένα.
Ένα από τα πιο γνωστά τρικ είναι η αύξηση των επισκεπτών μίας ιστοσελίδας μέσω ρομποτικών χτυπημάτων. Για τους αμύητους αυτό δεν έχει κανένα άλλο νόημα πέραν της διανομής της διαφημιστικής πίτας. "
Ή πολύ άσχετος το έγραψε ή πολύ πονηρός. Δηλαδή χρειάζεται "ομάδα προγραμματιστών" για πράγματα, που ξέρουν τα 6χρονα παιδάκια;
Να πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά:
1. Είναι απολύτως χαζό το "για τους αμύητους αυτό δεν έχει άλλο νόημα, πλην της διανομής της διαφημιστικής πίτας". Ποιός σας είπε ότι ο μοναδικός τομέας, που επηρεάζει η επισκεψιμότητα ενός ιστότοπου (κυρίως μπλογκ) είναι τα διαφημιστικά έσοδα; Ε, λοιπόν αυτό αφορά μόνο το 0,5% των ιστότοπων. Έτσι κι αλλιώς, το 99,5% δεν έχει κανονικές διαφημίσεις! Οπότε δεν ενδιαφέρει τι ισχυρίζεται ο διαχειριστής του. Τα περισσότερα προγράμματα διαφημίσεων είναι pay per click. Το 99,5% των ιδιοκτητών ιστοτόπων καίγεται να ξέρει πόσες επισκέψεις έχει για το ονόρε, για το ψώνιο, όχι για να τσιμπήσει διαφημίσεις. Στη μακρά διαδρομή μου ως blogger δεν συνάντησαν κανένα (για την ακρίβεια μόνο έναν, τον Πάνο Θεοδωρίδη), που να μην καίγεται ο κώλος του να βλέπει τις επισκέψεις να αυξάνονται. Και είναι απολύτως φυσικό. Για αυτό και όλοι έχουμε μετρητές. Για τη ματαιοδοξία ρε αδέρφια, όχι για να ξεγελάμε τους διαφημιστές.
2. Δεν υπάρχει κανένας, μα κανένας τρόπος αξιόπιστης μέτρησης των επισκέψεων. Ένας μετρητής μπορεί να λέει 70.000.000 επισκέψεις αλλά στην πραγματικότητα, το site το έχουν επισκεφθεί ...5 άνθρωποι. Οι τρόποι είναι απλοί. Για να τελειώνουμε και να καταλάβουν και οι "αμύητοι":
α.Ένα πάναπλο κολπάκι, είναι να πειράζεις το μετρητή σου! Πηγαίνεις λοιπόν και γράφεις μόνο σου 500 εκατ.επισκέψεις...Για του λόγου το αληθές, φτάξαμε στο ..φτερό το blog apatiblog.blogspot.com , στο οποίο ...δείτε πόσες επισκέψεις έχουμε !!! (650 εκατομμύρια!)
β. Υπάρχει περίπτωση να μην πειράζεις το μετρητή σου, γιατί αυτό δεν έχει αποτέλεσμα σε διάφορα sites όπως η Alexa, αλλά να "κλέβεις" σε επισκέψεις, για να ανεβάσεις την κατάταξή σου. Πώς γίνεται αυτό; Πάρα πολύ απλά: υπάρχουν πάναπλα προγραμματάκια που κάνουν "reload" (φορτώνουν μηχανικά την ίδια σελίδα, όπως όταν πατάτε το κουμπί F5 που έχετε στον υπολογιστή σας). Αν έχετε mozilla firefox, γράφετε απλά reload every στα πρόσθετα και θα βρείτε το σχετικό add-on (πρόσθετο). Βάζετε τη σελίδα σας στον φυλλομετρητή, πατάτε το κουμπάκι και του λέτε, κάνε reload κάθε 5 δευτερόλεπτα. Αν τώρα έχετε δίκτυο υπολογιστών (όπως έχει κάποιο μεγάλο portal) π.χ. 50 υπολογιστές στη σειρά, που κάνουν reload κάθε 5 δεύτερα, έχετε αμέσως αμέσως 50 επισκέψεις κάθε 5 δευτερόλεπτα ή 50Χ12=600 κάθε λεπτό ή 600Χ60= 36.000 την ώρα ή 36.000Χ24= 750.000 την ημέρα!
Το πρόβλημα εδώ είναι ότι οι επισκέψεις φαίνονται στον μετρητή, αλλά ΔΕΝ επηρεάζουν την alexa ή τουλάχιστον την επηρεάζουν λίγο!
γ. Ένα άλλο κόλπο, είναι στους online επισκέπτες. Θα έχετε δει σε πολλά blogs ένα κουμπί όπως τα παρακάτω. Δείχνει πόσοι είναι αυτή τη στιγμή στο blog σας.
Μπορείτε να το αποκτήσετε στο http://whos.amung.us/ ή στο http://www.24log.com/ κλπ. Ο κώδικας που σας δίνει ο πάροχος, έχει έναν αριθμό "ταυτότητας" (id). Τον αλλάζετε, βάζετε τον "κωδικό" ενός άλλου "διάσημου" site και δείχνει τον αριθμό των online επισκεπτών ...του άλλου site. Αυτό το κόλπο "τσακώσαμε" να εφαρμόζουν πολλά ελληνικά sites και blogs! Κυριότερο όλων, ένα δημοσιογραφικό portal (σοβαρού δημοσιογράφου), του οποίου το online δείχνει συνεχώς 600 και 700 επισκέπτες online. Παραμύθια !
δ. Άλλο κόλπο, πιό προχωρημένο, το οποίο ξεγελά όντως και τους διαφημιστές, είναι η αγορά κλικς. Με μια μικρή έρευνα θα βρείτε δεκάδες εταιρείες οι οποίες πουλάνε επισκέψεις, με διαφορετικές ip. Το ζουμί εδώ είναι, ότι κάποιος διαφημιζόμενος μπορεί να ζητήσει να δει τον μετρητή σου! Οπότε ναι μεν θα λέει 100.000 επισκέψεις (κλικς), αλλά στις μοναδικές επισκέψεις, αυτές που έγιναν δηλαδή από διαφορετικούς χρήστες θα λέει 1.000. Έτσι, το δύσκολο είναι να έχεις τα λεγόμενα "μοναδικά κλικς", δηλαδή επισκέπτες με διαφορετική ip. Αυτό γίνεται με λεφτά. Εταιρεία στις Η.Π.Α. πουλάει 2.500 δολάρια τις 500.000 επισκέψεις, από 50.000 μοναδικές ip's. Τι κάνουν; Κάθε λίγα δευτερόλεπτα, αποσυνδέονται από τον πάροχο, ξανασυνδέονται, παίρνουν άλλη ip, φορτώνουν τη σελίδα σας και πάει λέγοντας.
ε. Άλλο κόλπο: το εφαρμόζει η καταγγέλουσα zougla! Δεν θα πω λεπτομέρειες, γιατί κάποιες έννοιες όπως το redirect δεν είναι γνωστές στον πολύ κόσμο, αλλά θα πω μόνο ένα πράγμα στους μυημένους: δείτε στην alexa, το
δ. Άλλο κόλπο, πιό προχωρημένο, το οποίο ξεγελά όντως και τους διαφημιστές, είναι η αγορά κλικς. Με μια μικρή έρευνα θα βρείτε δεκάδες εταιρείες οι οποίες πουλάνε επισκέψεις, με διαφορετικές ip. Το ζουμί εδώ είναι, ότι κάποιος διαφημιζόμενος μπορεί να ζητήσει να δει τον μετρητή σου! Οπότε ναι μεν θα λέει 100.000 επισκέψεις (κλικς), αλλά στις μοναδικές επισκέψεις, αυτές που έγιναν δηλαδή από διαφορετικούς χρήστες θα λέει 1.000. Έτσι, το δύσκολο είναι να έχεις τα λεγόμενα "μοναδικά κλικς", δηλαδή επισκέπτες με διαφορετική ip. Αυτό γίνεται με λεφτά. Εταιρεία στις Η.Π.Α. πουλάει 2.500 δολάρια τις 500.000 επισκέψεις, από 50.000 μοναδικές ip's. Τι κάνουν; Κάθε λίγα δευτερόλεπτα, αποσυνδέονται από τον πάροχο, ξανασυνδέονται, παίρνουν άλλη ip, φορτώνουν τη σελίδα σας και πάει λέγοντας.
ε. Άλλο κόλπο: το εφαρμόζει η καταγγέλουσα zougla! Δεν θα πω λεπτομέρειες, γιατί κάποιες έννοιες όπως το redirect δεν είναι γνωστές στον πολύ κόσμο, αλλά θα πω μόνο ένα πράγμα στους μυημένους: δείτε στην alexa, το
Where people go on Jungle.gr:
zougla.gr - 99.9%
jungle.gr - 0.0%
l2.mafia.gr - 0.0%
zougla.gr - 99.9% jungle.gr - 0.0% l2.mafia.gr - 0.0% Less...
Κάτι καταλαβαίνετε έτσι;
Άρα,
δεν υπάρχει απολύτως κανένας τρόπος να βρει κάποιος αντικειμενικά την επισκεψιμότητα κάποιου μπλογκ. Ούτε διαχωρίζει σε κάτι, τουλάχιστον τα blogs η επισκεψιμότητα! Αν θέλετε να τσιμπάτε κλικς, είναι πανεύκολο! Απλά αντιγράψτε την τηλεόραση. Να αναφέρεσται πάντα σε tv celebrities, να βάζετε μπόλικο πορνό επώνυμων και τα λοιπά γνωστά (σύστημα Κωστόπουλου λέγεται αυτο, από το yupi.gr). Ένας τίτλος "Πω,πω, φοβερή η γυμνή φωτογράφιση της Φαίης Σκορδά", θα σας φέρει χιλιάδες κλικς. Επίσης ο τίτλος "τι λέει το ωροσκόπιο σου για το φετινό Φεβρουάριο" θα έχει τα ίδια αποτελέσματα.
zougla.gr - 99.9%
jungle.gr - 0.0%
l2.mafia.gr - 0.0%
zougla.gr - 99.9% jungle.gr - 0.0% l2.mafia.gr - 0.0% Less...
Κάτι καταλαβαίνετε έτσι;
Άρα,
δεν υπάρχει απολύτως κανένας τρόπος να βρει κάποιος αντικειμενικά την επισκεψιμότητα κάποιου μπλογκ. Ούτε διαχωρίζει σε κάτι, τουλάχιστον τα blogs η επισκεψιμότητα! Αν θέλετε να τσιμπάτε κλικς, είναι πανεύκολο! Απλά αντιγράψτε την τηλεόραση. Να αναφέρεσται πάντα σε tv celebrities, να βάζετε μπόλικο πορνό επώνυμων και τα λοιπά γνωστά (σύστημα Κωστόπουλου λέγεται αυτο, από το yupi.gr). Ένας τίτλος "Πω,πω, φοβερή η γυμνή φωτογράφιση της Φαίης Σκορδά", θα σας φέρει χιλιάδες κλικς. Επίσης ο τίτλος "τι λέει το ωροσκόπιο σου για το φετινό Φεβρουάριο" θα έχει τα ίδια αποτελέσματα.
Το 90% των χρηστών του διαδικτύου, ασχολείται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με δύο πράγματα: την τσόντα και τα ..άστρα.
Όσοι έχετε δημοφιλές μπλογκ, θα το διαπιστώσατε στο "keyword activity".Και μετά από όλα αυτά, τι; Είναι όλα ψέμματα;
Όχι !!!!!
Τρόπος να επικυρωθούν οι επισκεψιμότητες, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.
Γιατί όμως να υπάρχει;
Τι σε νοιάζει εσένα αναγνώστη μου, αν το taxalia (η οποιοδήποτε μπλογκ) έχει 5 επισκέψεις την ημέρα ή 5 εκατομμύρια;
Σε καλύπτει σαν αναγνώστη; Το εμπιστεύεσαι; Σε ενημερώνει; Βρίσκεις αυτό που θέλεις;Ε, τότε συνέχισε να το διαβάζεις. Αν όχι υπάρχουν άλλα 150 εκατομμύρια sites!
Πάντως,
υπάρχουν ορισμένοι αξιόπιστοι δείκτες "μετρήσεων" ενός ιστότοπου. Υπάρχει δηλαδή ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΣ τρόπος να δει κανείς αν ένα blog ή site είναι πολύ δημοφιλές ή λίγο !
......................................Αυτά όμως θα τα πούμε σε επόμενο άρθρο..........................Μέχρι τότε, μην μπαίνεις στην λογική της τηλεοπτικής αρένας και κρίνε ένα site μόνο από αυτό που αξίζει: ΑΠΟ ΤΟ Π-Ε-Ρ-Ι-Ε-Χ-Ο-Μ-Ε-Ν-Ο.!
Κι άσε τους τηλεμπλόγκερς να σκοτώνονται για την ...κουτάλα.Στο είπαμε χιλιάδες φορές: Οι λαοί έχουν τους ηγέτες που τους ταιριάζουν και οι αναγνώστες τους bloggers που τους αξίζουν.
Αν σε καίει και διαβάζεις τι είπε από την εκπομπή του ο Α τηλεμπλόγκερ για τον Β αυτά θα γράφουν!
Με "κατίνες" αναγνώστες, "κατίνες" μπλόγκερς θα γεννιούνται!
Υ.Γ. Εκτιμώ, ότι η zougla.gr δεν εννοεί το troktiko, όπως όλοι πιστεύουν. Άλλωστε το troktiko έδωσε κατά τη γνώμη μου την πρέπουσα απάντηση.
.....
Βασίλης/taxalia 16-2-2009
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου