Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2009

Θέλω να μάθω αν είναι ζωντανόs ο σύζυγός μου

Θέλω να μάθω αν είναι ζωντανόs ο σύζυγός μου

Δεν είχαμε διαμάντια ούτε κρυμμένους θησαυρούς. Το μόνο διαμάντι που είχα ήταν ο σύζυγός μου. Και θησαυρός μου είναι τα δύο μου αγγελούδια, που στάθηκαν και στέκονται δίπλα μου με τρόπο που θαυμάζω. Ομως, έχω το δικαίωμα, όπως κι εκείνα να μάθουμε τι συνέβη με τον άντρα μου. Εκλιπαρώ τους δύο κουκουλοφόρους, που σύντριψαν τα όνειρα μιας οικογένειας, να μου απαντήσουν με όποιον τρόπο θέλουν αυτοί στο ερώτημα που κόβει την καρδιά μου στα δύο. Αν ο σύζυγός μου βρίσκεται στη ζωή ή όχι...».

Η Αννα Γερασιμοπούλου, η γυναίκα που βιώνει μια πρωτοφανή για τα ελληνικά χρονικά τραγωδία, την αρπαγή του καρδιολόγου συζύγου της Επαμεινώνδα Γερασιμόπουλου μέσα από το σπίτι τους, ύστερα από 58 μέρες αγωνίας και αναπάντητων ερωτημάτων, ανοίγει την καρδιά της στο «Εθνος της Κυριακής».

Δεν υπάρχουν σχόλια: