by olympia.gr
Η Ολύμπια κοσμοθέαση επιβάλλει την ενότητα των ανθρώπων καταρρίπτοντας τους παράγοντες διαχωρισμού αυτών. Ειδικά διαχωρισμοί που ανάγονται σε ανυπόστατες, αναπόδεικτες, υποκειμενικές και δογματικές προσεγγίσεις τίθενται αυτόματα προς αμφισβήτηση και αντιμετώπιση.
Το επόμενο ζητούμενο είναι η ενότητα να βασίζεται σε στέρεες βάσεις και φυσικά επιχειρήματα. Σε καμμία περίπτωση λογικές μειοψηφικών συμφερόντων ιδιοτέλειας ή ψεύδους δε μπορούν να εγγυηθούν αγαστή διαβίωση για το σύνολο. Όπως επίσης και ενωτικοί παράγοντες που επιβάλλονται δια της βίας και όχι της Πειθούς. Απόλυτα αντίθετοι λοιπόν προς κάθε απόπειρα διχασμού, παραθέτουμε τα 7 αναθέματα που ψάλλονται ακόμα και σήμερα στις Εκκλησίες κατά την Κυριακή της Ορθοδοξίας. Όχι για να πλήξουμε Θρησκευτικά πιστεύω, αλλά ως ενημέρωση και εξαγωγή συμπερασμάτων κατά το δοκούν:
1. Ετι τοις φρονούσι και λέγουσι, κτιστήν είναι πάσαν φυσικήν δύναμιν και ενέργειαν της τρισυποστάτου Θεότητος ως κτιστήν εκ τούτου πάντως, και αυτήν την θείαν ουσίαν αναγκαζομένοις δοξάζειν κτιστή γαρ κατά τους Αγίους ενέργεια, κτιστήν δηλώσει και φύσιν. Άκτιστον δε, άκτιστον χαρακτηρίσει ουσίαν. Καντεύθεν ήδη κινδυνεύουσιν εις αθείαν παντελή περιπίπτειν, και την Ελληνικήν μυθολογίαν, και των κτισμάτων λατρείαν τη καθαρά και αμώμω των Χριστιανών Πίστει προστριβομένοις, μη ομολογούσι δε κατά τας Αγίων θεοπνεύστου θεολογίας και το της Εκκλησίας ευσεβές φρόνημα άκτιστον είναι πάσαν φυσικήν δύναμιν και ενέργειαν της τρισυποστάτου Θεότητος ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΡΙΣ.
2. Τοις μετά των άλλων μυθικών πλασμάτων, αφ’ εαυτών και την καθ’ ημάς κλίσιν μεταπλάττουσι, και τας Πλατωνικάς ιδέας ως αληθείς δεχομένοις, και αυθυπόστατον την ύλην παρά των ιδίων μορφούσθαι λέγουσι, και προφανώς διαβάλλουσι το αυτεξούσιον του Δημιουργού, του από του μη όντος ει το είναι παραγάγοντος τα πάντα, και ως Ποιητού πάσιν αρχήν και τέλος επιτιθέντος εξουσιαστικώς και δεσποτικώς ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΡΙΣ. ...συνέχεια εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου