Παρασκευή 13 Μαρτίου 2009

Α.Βγενόπουλος:"Ηρθαμε για να μείνουμε"


Μια νέα εποχή για την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Κρήτης ξεκίνησε την Πέμπτη με τη δρομολόγηση του Superfast ΧΙΙ της Attica Group στη γραμμή Πειραιάς - Ηράκλειο και αντίστροφα.

Το υπερσύγχρονο ταχύπλοο Superfast XII έφτασε σήμερα το πρωί στο Ηράκλειο και λίγο αργότερα σε συνέντευξη Τύπου στο πλοίο ο αντιπρόεδρος της Attica Group Ανδρέας Βγενόπουλος δήλωσε: "Ηρθαμε για να μείνουμε στην Κρήτη".

Παρουσία του διευθύνοντος συμβούλου της Attica κ. Βέτα και μελών του ΔΣ αναπτύχθηκε στους δημοσιογράφους αναλυτικά το επιχειρηματικό σχέδιο της σύνδεσης της Κρήτης με τον Πειραιά με το Superfast.

Ο κ. Βγενόπουλος χαρακτήρισε γιορτινή τη σημερινή μέρα και αναφέρθηκε σε γιορτή του ανταγωνισμού, επισημαίνοντας τα θετικά στοιχεία του στην οικονομία καθώς και τη δυνατότητα του καταναλωτή να κάνει τις δικές του επιλογές. Στα πλαίσια αυτά, είπε, είναι αυτονόητη η ύπαρξή μας σήμερα εδώ. "Ηρθαμε στην Κρήτη για πάντα και δεν θα φύγουμε από δω ποτέ", είπε, αφήνοντας παράλληλα να εννοηθεί ότι αυτό ισχύει για όλες τις δραστηριότητες της MIG.

Στη συνέχεια αναφέρθηκε αναλυτικά σε σειρά δραστηριοτήτων της MIG που αναπτύσσονται με επιτυχία στην Κρήτη και τόνισε ότι η Κρήτη είναι μια πολύ μεγάλη αγορά, ενώ παράλληλα επισήμανε πως χρειάζεται η παρουσία περισσότερων πλοίων.

Ο κ. Βγενόπουλος στη συνέχεια ανέφερε πως ό,τι είναι καλό για την οικονομία είναι καλό και για την εταιρία και ό,τι είναι κακό για την οικονομία είναι κακό και για την εταιρία.

Χαρακτήρισε εξαιρετικά σημαντικό να αναπτυχθούν οι υποδομές στο νησί και να αυξηθεί ο ανταγωνισμός στις υπηρεσίες, ακτοπλοϊκές και αεροπορικές.

Η MIG είπε έχει 120.000 μετόχους από κάθε μεριά της Ελλάδας και ένα μεγάλο μέρος ανήκει στους Κρήτες επενδυτές. Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο κ. Βγενόπουλος στο θέμα του ανταγωνισμού τονίζοντας ότι αυτό θα αποβαίνει πάντα σε όφελος του καταναλωτή.

Απαντώντας σε ερώτηση για το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι Ηρακλείου Κρήτης και αν υπάρχει ενδιαφέρον από τη MIG στο κατασκευαστικό κομμάτι, αφού χαρακτήρισε το νέο αεροδρόμιο αναγκαιότητα είπε ότι "εμείς δεν ερχόμαστε να κάνουμε τα πάντα", όμως πρόσθεσε "αν για κάποιους λόγους ζητηθεί η παρουσία μας θα το εξετάσουμε".

Το πολυτελές υπερσύγχρονο ταχύπλοο Superfast XII έχει κατασκευαστεί το 2002 και αναπτύσσει ταχύτητα 30 μιλίων. Εχει μεταφορική ικανότητα 1.640 επιβατών, από τους οποίους οι 714 σε καμπίνες, ενώ στα γκαράζ του πλοίου χωρούν 650 ΙΧ, ή 110 φορτηγά και 100 ΙΧ επιβατικά.

Η δρομολόγηση του πλοίου αυξάνει τα δρομολόγια στη γραμμή του Ηρακλείου, όπως τονίστηκε στη συνέντευξη, κατά 50%, δημιουργώντας νέες προοπτικές ανάπτυξης για την Κρήτη, αφού είναι πλέον δυνατή η απρόσκοπτη εξυπηρέτηση όλων των συγκοινωνιακών αναγκών, είτε αυτές αφορούν την εμπορευματική, είτε την τουριστική κίνηση.

Το Superfast XII θα εκτελεί καθημερινά δρομολόγια με αναχώρηση από τον Πειραιά στις 15.30 και άφιξη στις 22.00 στο Ηράκλειο, ενώ η αναχώρησή του από Ηράκλειο προγραμματίζεται καθημερινά στις 23.45 με άφιξη στον Πειραιά στις 6.15 το πρωί.

Η δρομολόγηση του Superfast XII "αγκαλιάστηκε" από τους Ηρακλειώτες, αφού στη δεξίωση που δόθηκε με αφορμή την έναρξη των δρομολογίων, το "παρών" έδωσαν όλες οι τοπικές αρχές, καθώς και υψηλόβαθμα στελέχη των ακτοπλοϊκών και αεροπορικών εταιριών οι οποίοι δήλωσαν ότι η νέα σύνδεση με τον Πειραιά σαφέστατα θα βοηθήσει στον ανταγωνισμό.

Κατά την παρουσίαση της δρομολόγησης του νέου πλοίου παρών ήταν και ο πρώην ιδιοκτήτης της Attica Group Περικλής Παναγόπουλος.

Για Ολυμπιακή, τράπεζες, οικονομία

Την πρόθεση του να καταστήσει ξανά την Ολυμπιακή Αεροπορία μια απολύτως υγιή, ποιοτική και ανταγωνιστική ιδιωτική αεροπορική εταιρία προς όφελος των μετόχων της αλλά και για την εξυπηρέτηση των αναγκών της χώρας, έκανε σαφή ο αντιπρόεδρος του ομίλου της MIG Ανδρέας Βγενόπουλος, απαντώντας σε ερωτήσεις στη συνέντευξη Τύπου στο Ηράκλειο.

«Είναι αστείο να σκέφτεται κανείς ότι πήραμε την Ολυμπιακή και έχουμε πρόθεση να την πουλήσουμε», ανέφερε ο κ.Βγενόπουλος, απαντώντας σε σχετική ερώτηση, επισημαίνοντας ότι η MIG δεν πούλησε ποτέ καμία εταιρία της οποίας απέκτησε το μετοχικό έλεγχο και την διοίκηση.

Ο κ.Βγενόπουλος ανέφερε ότι σύμφωνα με το σχεδιασμό προβλέπεται ότι η νέα Ολυμπιακή να ξεκινήσει την λειτουργία της στις αρχές Οκτωβρίου του τρέχοντος έτους αμέσως μετά την ολοκλήρωση της εκκαθάρισης της σημερινής Ολυμπιακής.

Ερωτηθείς εάν είναι στα σχέδια του να ασχοληθεί με την πολιτική επανέλαβε κατηγορηματικά ότι δεν είναι στα σχέδια του η ενασχόληση με την πολιτική.

Ερωτηθείς εάν εξακολουθούν να ισχύουν τα σχέδια του ομίλου για περαιτέρω επέκταση στον τραπεζικό τομέα με έμφαση στην ευρύτερη περιοχή της ΝΑ Ευρώπης τόνισε ότι εξακολουθούν με να ισχύουν αλλά έχουν ετεροχρονιστεί λόγω των επιπτώσεων της διεθνούς οικονομικής κρίσης.

Ο κ. Βγενόπουλος αναφερόμενος στους εργαζόμενους του ομίλου της MIG και τις αποδοχές τους επισήμανε ότι η υπεραξία που δημιουργείται από τις δραστηριότητες των εταιριών θα πρέπει να διαχέεται και στους εργαζόμενους, εκτός από τους μετόχους.

Ο κ.Βγενόπουλος ερωτηθείς σχετικά, επισήμανε ότι ο όμιλος της MIG, μέσω των δραστηριοτήτων του στον τραπεζικό τομέα είναι διατεθειμένος να συνεισφέρει στην χρηματοδότηση του Δημοσίου Χρέους της χώρας με καλύτερους όρους.

Ο κ.Βγενόπουλος τόνισε ότι ο όμιλος της MIG θα βγει ισχυρότερος από την διεθνή οικονομική κρίση καθώς θα έχει επεκτείνει τις δραστηριότητες του στους επιμέρους τομείς που δραστηριοποιείται λόγω της ρευστότητας που διαθέτει και της ισχυρής κεφαλαιακής του επάρκειας.

Αναφερόμενος γενικότερα στην οικονομική κρίση επισήμανε ότι «στη δίνη μιας παγκόσμιας οικονομικής κρίσης δεν είμαστε διατεθειμένοι να λέμε λόγια. Οι ηγέτες των επιχειρηματικών ομίλων οφείλουν να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να συνεισφέρουν απέναντι στην κρίση».


ΑΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια: