Με αφορμή την απόδοση του ΑΜΚΑ στο σύνολο των άμεσα και έμμεσα ασφαλισμένων τις χώρας συντελείται τις τελευταίες μέρες μια άνευ προηγούμενου ταλαιπωρία των συμπολιτών μας.
Οι συμπολίτες μας έχουν τρομοκρατηθεί από τα ασφαλιστικά ταμεία αλλά και τα ΜΜΕ ότι από τον Ιούλιο όποιος δεν έχει ΑΜΚΑ δε θα μπορεί να κάνει καμία συναλλαγή με τα ταμεία, δε θα μπορεί να πάρει φάρμακα ακόμα και ότι δε θα πάρει τη σύνταξη του ,τρέχουν μαζικά στα ΚΕΠ.
Η εφαρμογή της ΗΔΙΚΑ ΑΕ(Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης ΑΕ) που έχει αναλάβει την δημιουργία ηλεκτρονικής εφαρμογής για την καταχώρηση των εκατομμυρίων ασφαλιζομένων μέσω των ειδικών γραφείων ΑΜΚΑ που έχουν δημιουργηθεί αλλά και μέσω των ΚΕΠ σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στις ανάγκες λόγω της μαζικής προσέλευσης των πολιτών .
Συγκεκριμένα ο μέσος χρόνος εξυπηρέτησης ενός απογραφέντα είναι περίπου τα 15 με 25 λεπτά ενώ άμα επιθυμεί να απογράψει και τα προστατευόμενα μελή του ο χρόνος αυτός πολλαπλασιάζεται καθώς ανά τακτά χρονικά διαστήματα η εφαρμογή καταρρέει αλλά ακόμα και όταν δουλεύει στην κυριολεξία «σέρνεται». Αν όμως η εφαρμογή λειτουργούσε όπως έπρεπε ο χρόνος εξυπηρέτησης δε θα ξεπερνούσε τα 3 με 5 λεπτά κατά περίπτωση.
Όλο αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τη δημιουργία τεράστιων «ουρών» στα ΚΕΠ αφού ακόμα και τα ιδία τα ταμεία ξαπο-στέλνουν τον κόσμο .Βέβαια αυτή η κατάσταση επιβαρύνει και τους υπόλοιπους συμπολίτες μας που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν μέσω ΚΕΠ για άλλες διαδικασίες εκτός του ΑΜΚΑ.
Εάν θεωρήσουμε δεδομένο ότι άμεσα η εφαρμογή θα πρέπει να διορθωθεί ,η ηγεσία του Υπ. Απασχόλησης οφείλει να σκεφτεί σοβαρά την επέκταση των προθεσμιών τουλάχιστον μέχρι το τέλος του έτους αφού είναι πρακτικά αδύνατον να απογραφούν 6,5 εκατομμύρια άμεσοι ασφαλισμένοι όλων των ταμείων συν τα προστατευόμενα μελή τους σε διάστημα 1μιση μήνα περίπου.
Σε αυτό το σημείο η ηγεσία του ΥΠΕΣ και ο αρμόδιος Υφυπουργός για τα ΚΕΠ κος Χρ. Ζώης καλείται να παίξει σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση αυτής της κατάστασης και θα πρέπει να πιέσει το ΥΠ. Απασχόλησης ακόμα και αν διακόψει τη λειτουργία της εφαρμογής μέσω των ΚΕΠ αφού διακυβεύεται το καλό όνομα και οι ποιοτικές υπηρεσίες του θεσμού των ΚΕΠ.
Κων/νος Β.
1 σχόλιο:
Αγαπητέ συνάδελφε,
οχι δεν ειμαι συναδελφος λογω ΚΕΠ αλλά λόγω του οτι δουλευω στο Μητρωο στο ΙΚΑ. Το σύστημα του ΑΜΚΑ που ξεκίνησε να λείτυοργεί κανονικά απο τις αρχές του μήνα,αν στα ΚΕΠ σερνεται σε μας θα μπορουσα να πω οτι δεν δουλευει ντιπ. Βγαζεις μια απογραφη και στο τελος σου βγαζει οτι δεν μπορει να εκτυπωσει. 2-3 ΑΜΚΑ τη μερα βγαζουμε. Η κατασταση με τους ασφαλισμενους ειναι απιστευτη, γιατι και αυτοι δεν εξυπηρετουνται και ταλαιπωρουνται, αλλα και εμεις δεν ειμαστε σε καλυτερη κατασταση.Αν με ρωτήσεις αν βγάζω εγώ τους ΑΜΚΑ, οχι δεν εχω την αρμοδιοτητα, αλλά εχω δει τους συναδελφους μου και πραγματικα η ολη κατασταση ειναι απλα εντελως προχειροδουλεια. Η ερωτηση μου ειναι σαφης: ειναι δυνατον οπως προειπες κι εσυ, να απογραφουν τοσποι ασφαλισμένοι σε 1,5 μήνα με ένα σύστημα που ουσιαστικά δεν μπορει να δουλεψει και οι υπολογιστες ειναι του 1990??????? Εμενα ο υπολογιστης μου κολλαει σε βασικα πραγματα που εχουν να κανυον με το ΙΚΑ οχι να εχω ναοιχτα και τα 2 πεδία... Μπορει να κουρασα με το κείμενο μυο, αλλά πραγματικά όλη αυτή τη βιασύνη για το ΑΜΚΑ απο πλευράς της ηγεσίας δεν μπροω να την καταλάβω.. Εμεις που θέλουμε να εξυπηρετησουμε κοσμο, δεν εχουμε προσβαση. Απλα για να μην νομίζετε οτι δεν έχουμε διαθεση για εξυπηρετηση. Αντιλαμβάνομαι πλήρως τον φόρτο της δουλειάς και είμαι κι εγώ μία από εσάς. Αυτα είχα να πω. Συμφων απόλυτα με όσα έχετε προαναφέρει.
Με εκτιμηση,
Αννα Χ.
Δημοσίευση σχολίου