Δήλωση του Πολιτικού Εκπροσώπου του ΠΑΣΟΚ για τα Δημόσια Έργα και Βουλευτή Α΄ Θεσσαλονίκης Γιάννη Μαγκριώτη σχετικά με τις εξαγγελίες του Πρωθυπουργού για το ΜΕΤΡΟ στο Περιστέρι.
Πέρυσι έπρεπε να παραδοθούν οι σταθμοί στην Ανθούπολη και στο Περιστέρι.
Σε καμιά περίπτωση δεν πρόκειται να παραδοθούν έως το τέλος του 2009, όπως δήλωσε χθες ο κ. Καραμανλής.
Τα σταματημένα έργα, οι μεγάλες καθυστερήσεις, τόσο στην δημοπράτηση, όσο και στην ολοκλήρωση των δημοσίων έργων είναι η πραγματικότητα της διακυβέρνησης της Ν.Δ.
Η μεγάλη μείωση του ΠΔΕ, που επέλεξε η Ν.Δ., λόγω των νεοφιλελεύθερων ιδεοληψιών της, επιβράδυνε και τις απορροφήσεις των κοινοτικών πόρων του Γ ΚΠΣ και οδήγησε σε απώλειες, ενώ το ΕΣΠΑ ακόμα δεν έχει ξεκινήσει.
Αυτοί είναι οι λόγοι των μεγάλων προβλημάτων.
Ο κ. Καραμανλής είπε, πως το 2007 έδωσε σε λειτουργία τον σταθμό Κεραμεικού και Αιγάλεω.
Δεν είπε όμως πότε ξεκίνησαν τα έργα αυτά και πότε έπρεπε να τελειώσουν.
Δεν είπε εάν μία από τις μικρές επεκτάσεις του ΜΕΤΡΟ Αττικής, τις οποίες δημοπράτησε η Ν.Δ. έχει ολοκληρωθεί.
Η παράδοση και λειτουργία του ΜΕΤΡΟ προς το Περιστέρι και την Ανθούπολη δεν πρόκειται να γίνει πριν το Φθινόπωρο του 2010.
Ο κ. Καραμανλής πρέπει να ρωτήσει τους αρμόδιους Υπουργούς, πότε η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ θα εξασφαλίσει τον μηχανολογικό εξοπλισμό για την γραμμή αυτή.
Ακόμη είναι βέβαιο, ότι θα υπάρξουν καθυστερήσεις και απώλειες κονδυλίων στην προμήθεια των νέων συρμών του Μετρό. Πέντε από τους 17 συνολικά, που πρόκειται να παραγγελθούν είναι αναγκαίοι για την λειτουργία της Ανθούπολη - Ελληνικό και η χρηματοδότησή τους εντάσσεται στο Ταμείο Συνοχής. Σίγουρη απώλεια περίπου 50 εκατ. € από το Ταμείο Συνοχής, η χρηματοδότηση από το οποίο λήγει στο τέλος του 2010, αφού κανένας συρμός δεν είναι εφικτό να παραδοθεί πριν τον Αύγουστο του 2011.
Lalenis.blog
Πέρυσι έπρεπε να παραδοθούν οι σταθμοί στην Ανθούπολη και στο Περιστέρι.
Σε καμιά περίπτωση δεν πρόκειται να παραδοθούν έως το τέλος του 2009, όπως δήλωσε χθες ο κ. Καραμανλής.
Τα σταματημένα έργα, οι μεγάλες καθυστερήσεις, τόσο στην δημοπράτηση, όσο και στην ολοκλήρωση των δημοσίων έργων είναι η πραγματικότητα της διακυβέρνησης της Ν.Δ.
Η μεγάλη μείωση του ΠΔΕ, που επέλεξε η Ν.Δ., λόγω των νεοφιλελεύθερων ιδεοληψιών της, επιβράδυνε και τις απορροφήσεις των κοινοτικών πόρων του Γ ΚΠΣ και οδήγησε σε απώλειες, ενώ το ΕΣΠΑ ακόμα δεν έχει ξεκινήσει.
Αυτοί είναι οι λόγοι των μεγάλων προβλημάτων.
Ο κ. Καραμανλής είπε, πως το 2007 έδωσε σε λειτουργία τον σταθμό Κεραμεικού και Αιγάλεω.
Δεν είπε όμως πότε ξεκίνησαν τα έργα αυτά και πότε έπρεπε να τελειώσουν.
Δεν είπε εάν μία από τις μικρές επεκτάσεις του ΜΕΤΡΟ Αττικής, τις οποίες δημοπράτησε η Ν.Δ. έχει ολοκληρωθεί.
Η παράδοση και λειτουργία του ΜΕΤΡΟ προς το Περιστέρι και την Ανθούπολη δεν πρόκειται να γίνει πριν το Φθινόπωρο του 2010.
Ο κ. Καραμανλής πρέπει να ρωτήσει τους αρμόδιους Υπουργούς, πότε η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ θα εξασφαλίσει τον μηχανολογικό εξοπλισμό για την γραμμή αυτή.
Ακόμη είναι βέβαιο, ότι θα υπάρξουν καθυστερήσεις και απώλειες κονδυλίων στην προμήθεια των νέων συρμών του Μετρό. Πέντε από τους 17 συνολικά, που πρόκειται να παραγγελθούν είναι αναγκαίοι για την λειτουργία της Ανθούπολη - Ελληνικό και η χρηματοδότησή τους εντάσσεται στο Ταμείο Συνοχής. Σίγουρη απώλεια περίπου 50 εκατ. € από το Ταμείο Συνοχής, η χρηματοδότηση από το οποίο λήγει στο τέλος του 2010, αφού κανένας συρμός δεν είναι εφικτό να παραδοθεί πριν τον Αύγουστο του 2011.
Lalenis.blog
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου