Σαν τα μανιτάρια ξεφυτρώνουν τα τελευταία χρόνια τα ηλεκτρονικά καταστήματα σε κάθε γωνιά του web, έτοιμα να πουλήσουν ότι περνά από το μυαλό μας, ενώ ολοένα και περισσότεροι Έλληνες καταναλωτές υιοθετούν τον ψηφιακό τρόπο αγορών. Οι λόγοι πολλοί: οι σημαντικά χαμηλότερες τιμές, η μεγάλη ποικιλία προϊόντων, ο λιγοστός χρόνος που διαθέτει ο σύγχρονος εργαζόμενος και η δυνατότητα αγορών εύκολα από οπουδήποτε κι αν βρίσκεται κανείς.
Μια αγορά που διαρκώς μεγαλώνει
Τα οικονομικά στοιχεία είναι ενδεικτικά αυτής της τάσης. Σταθερά ανοδική είναι η πορεία της Plus4u με την καταναλωτική ζήτηση να αυξάνεται συνεχώς. Το Ε-shop πέτυχε το 2008 αύξηση τζίρου κατά 56% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ενώ ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στα 112,4 εκατ. ευρώ το 2008, από 72 εκατ. ευρώ πέρσι. Αυτή τη στιγμή δέχεται πάνω από 4.000 παραγγελίες καθημερινά. Αλλά και η πιο φρέσκια στην αγορά Ricardo έχοντας διανύσει 4 μήνες από την επίσημη έναρξη λειτουργίας του στις 13/11/2008, έχει καταφέρει ήδη να αποκτήσει ένα σημαντικό μερίδιο αγοράς με την επισκεψιμότητα του site να αυξάνεται συνεχώς. Η Ricardo προσφέροντας και τη δυνατότητα online δημοπρασιών, προσπαθεί σταδιακά να εκπαιδεύσει τους χρήστες στο διαδραστικό περιβάλλον του online commerce............
Read more...
Μια αγορά που διαρκώς μεγαλώνει
Τα οικονομικά στοιχεία είναι ενδεικτικά αυτής της τάσης. Σταθερά ανοδική είναι η πορεία της Plus4u με την καταναλωτική ζήτηση να αυξάνεται συνεχώς. Το Ε-shop πέτυχε το 2008 αύξηση τζίρου κατά 56% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ενώ ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στα 112,4 εκατ. ευρώ το 2008, από 72 εκατ. ευρώ πέρσι. Αυτή τη στιγμή δέχεται πάνω από 4.000 παραγγελίες καθημερινά. Αλλά και η πιο φρέσκια στην αγορά Ricardo έχοντας διανύσει 4 μήνες από την επίσημη έναρξη λειτουργίας του στις 13/11/2008, έχει καταφέρει ήδη να αποκτήσει ένα σημαντικό μερίδιο αγοράς με την επισκεψιμότητα του site να αυξάνεται συνεχώς. Η Ricardo προσφέροντας και τη δυνατότητα online δημοπρασιών, προσπαθεί σταδιακά να εκπαιδεύσει τους χρήστες στο διαδραστικό περιβάλλον του online commerce............
Read more...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου