Προβληματισμό θα πρέπει να προκαλεί σε όλους (εκπαιδευτική κοινότητα και φοιτητές), η πρόσφατη έκθεση της Αρχής Διασφάλισης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (ΑΔΙΠ), η οποία, ούτε λίγο ούτε πολύ, αναφέρει πως τόσο τα ΑΕΙ, όσο και τα ΤΕΙ βρίσκονται στην ανυποληψία και οδηγούνται σε τέλμα.
Σύμφωνα με την έκθεση της ΑΔΙΠ για το σχολικό έτος 2008, η οποία κατατέθηκε προσφάτως στη Βουλή, στις Πανεπιστημιακές και Τεχνολογικές Σχολές, επικρατεί η αυθαιρεσία, η κατάχρηση των θεσμών, η γραφειοκρατία και η έλλειψη λογοδοσίας, ενώ κατηγορείται και η κυβέρνηση για την υποχρηματοδότηση των σχολών.
Η έκθεση ισχυρίζεται ότι ευθύνες για αυτήν την κατάσταση έχουν το κράτος, οι διδάσκοντες, οι φοιτητές, αλλά και οι κομματικοί μηχανισμοί, οι οποίοι φαίνεται ότι έχουν εισβάλλει ακόμη και στην εκπαίδευση.
Η ΑΔΙΠ, μάλιστα, κατηγορεί την Πολιτεία ότι απώλεσε ευρωπαϊκά κονδύλια άνω των 2 εκ. ευρώ. Ταυτόχρονα, σημειώνει ότι μόλις το 1% των ΑΕΙ και των ΤΕΙ της χώρας έχουν προχωρήσει σε αξιολόγηση από εξωτερικούς κριτές. Χαρακτηριστικό είναι πως μόλις 5 από τα 499 τμήματα έχουν ολοκληρώσει την εξωτερική αξιολόγησή τους, ενώ αυτή εκκρεμεί σε άλλα 67 τμήματα.
Για τη βελτίωση της κατάστασης στην εκπαίδευση είναι, μεταξύ άλλων, οι εξής:...διαβάστε τη συνέχεια εδώ
Σύμφωνα με την έκθεση της ΑΔΙΠ για το σχολικό έτος 2008, η οποία κατατέθηκε προσφάτως στη Βουλή, στις Πανεπιστημιακές και Τεχνολογικές Σχολές, επικρατεί η αυθαιρεσία, η κατάχρηση των θεσμών, η γραφειοκρατία και η έλλειψη λογοδοσίας, ενώ κατηγορείται και η κυβέρνηση για την υποχρηματοδότηση των σχολών.
Η έκθεση ισχυρίζεται ότι ευθύνες για αυτήν την κατάσταση έχουν το κράτος, οι διδάσκοντες, οι φοιτητές, αλλά και οι κομματικοί μηχανισμοί, οι οποίοι φαίνεται ότι έχουν εισβάλλει ακόμη και στην εκπαίδευση.
Η ΑΔΙΠ, μάλιστα, κατηγορεί την Πολιτεία ότι απώλεσε ευρωπαϊκά κονδύλια άνω των 2 εκ. ευρώ. Ταυτόχρονα, σημειώνει ότι μόλις το 1% των ΑΕΙ και των ΤΕΙ της χώρας έχουν προχωρήσει σε αξιολόγηση από εξωτερικούς κριτές. Χαρακτηριστικό είναι πως μόλις 5 από τα 499 τμήματα έχουν ολοκληρώσει την εξωτερική αξιολόγησή τους, ενώ αυτή εκκρεμεί σε άλλα 67 τμήματα.
Για τη βελτίωση της κατάστασης στην εκπαίδευση είναι, μεταξύ άλλων, οι εξής:...διαβάστε τη συνέχεια εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου