Τετάρτη 26 Αυγούστου 2009

Το να κλείσει ένα blog είναι εύκολο... το να βρεις αήθεις τρόπους να φιμώσεις τη σκέψη του blogger είναι το ζητούμενο...

Η δημοσιογραφία των ελεύθερων πολιτών (ΜΗ επαγγελματιών) bloggers δεν φιμώνεται και ΔΕΝ συμβιβάζεται.

ΔΕΛΤΙΟ BLOGGER 25-8-2009

Δεν υπάρχουν σχόλια: