Περισσότερα...
Πέμπτη 27 Αυγούστου 2009
ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΥ;
Μεταφέρω συνομιλία που είχαμε νωρίς το πρωί με σημαντικό παράγοντα της πολιτικής ζωής, τακτικό συνομιλητή του πρωθυπουργού. "Τον Ιανουάριο"-μας είπε- "δεν είχε νόημα ο ανασχηματισμός αν δεν απομακρυνόταν από την κυβέρνηση ο Αλογοσκούφης. Έτσι, είχαμε ανασχηματισμό Αλογοσκούφη. Τώρα δεν έχει νόημα ο ανασχηματισμός αν δεν μειωθούν οι αυτοκρατορικές αρμοδιότητες Παυλόπουλου και αν δεν αλλάξει χαρτοφυλάκιο. Έτσι, πρέπει να έχουμε ανασχηματισμό Παυλόπουλου. Με τον Αλογοσκούφη μας πήρε μήνες να πείσουμε τον Καραμανλή. Με τον Παυλόπουλο, ελπίζω να μας πάρει λίγες μέρες ακόμη". Μεταφέρουμε αυτούσιο τον διάλογο, διότι ο συνομιλητής μας 1ον ανήκει στον στενό κύκλο εκείνων που διαχρονικά ακούει ο Καραμανλής και 2ον δεν μας έχει ρίξει ποτέ έξω...
Περισσότερα...
Περισσότερα...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
1 σχόλιο:
Τι να ανασχηματίσει ο έρμος; Ποιον να βγάλει και ποιον ν' αφήσει; Όλοι αποτυχημένοι είναι... Κι αν μετακομίσει κάποιον αποτυχημένο Υπουργό σ' ένα άλλο Υπουργείο, γιατί τάχα θα πετύχει στο καινούργιο πόστο; Τα ίδια μυαλά και τα ίδια κουσούρια δεν θα κουβαλήσει μαζί του;
Δεν έχω καταλάβει γιατί κάθε λίγο γίνεται τόσος ντόρος με φημολογούμενους ανασχηματισμούς. Άσε που χάνεται πολύτιμος χρόνος μέχρι να ενημερωθεί ο κάθε καινούργιος Υπουργός περί τίνος πρόκειται.
Δημοσίευση σχολίου