Πέμπτη 27 Αυγούστου 2009

Εκκλησία ή τζαμί; Το δίλημμα των κατοίκων του Ορτάκιοϊ


Επίκεντρο αντιπαράθεσης έγινε το μικρό εκκλησάκι του Αγίου Δημητρίου στο Ορτάκιοϊ του δήμου Σιλιβρί της Κωνσταντινούπολης. Όπως μεταδίδει η Χουριέτ πολλοί κάτοικοι της περιοχής αντιδρούν στα σχέδια του δήμου να μετατρέψει τον ναό, που χτίσθηκε πριν 180 χρόνια, σε τζαμί...διαβάστε τη συνέχεια

Δεν υπάρχουν σχόλια: