Τετάρτη 26 Αυγούστου 2009

Αυτή η κυβέρνηση δεν σώζεται...

@ Δεν φτάνει που για άλλη μία φορά τα έκαναν θάλασσα.
@ Δεν φτάνει που είναι αμετανόητοι και δεν διδάχθηκαν τίποτα από το παρελθόν.
@ Τώρα προσπαθούν να κάνουν το μαύρο-άσπρο.
@ Και έβγαλαν τον Αντώναρο να λέει άρες μάρες κουκουνάρες.
@ Και να μας κοροϊδεύει μπροστά στα μάτια μας.
@ Γκεμπελίσκος παλαιάς κοπής.
@ Δεν αντιλαμβάνονται ότι αυτή η συμπεριφορά εξοργίζει ακόμα περισσότερο τους πολίτες;
@ Βέβαια ο Υπουργός Εσωτερικών Προκόπης Παυλόπουλος έχει εξαφανιστεί.
@ Είναι πονηρός ο Προκόπης.
@ Όμως δεν σώζεται, όπως δεν σώζεται και η κυβέρνησή του.
@ Ο Σουφλιάς εισηγείται πρόωρες εκλογές με το επιχείρημα ότι δεν μπορούν να κυβερνήσουν.
@ Πιστεύει ότι όσο θα περνάει ο καιρός η εικόνα της κυβέρνησης θα χειροτερεύει.
@ Γι΄αυτό φαίνεται ότι έχει πεισθεί και ο Καραμανλής.
@ Άλλωστε το απέδειξαν και τα γεγονότα του Σαββατοκύριακού.
@ Αυτή η κυβέρνηση μόλις γεμίζει την καρδάρα την χύνει.
@ Μετά τις ευρωεκλογές ο Καραμανλής έκανε μία μεγάλη προσπάθεια για να βελτιώσει την εικόνα της κυβέρνησής του.
@ Το εγχείρημα αυτό κάηκε στα πύρινα μέτωπα της Ανατολικής Αττικής.
@ Όσο και αν προσπαθούν να βελτιώσουν την εικόνα τους θα έρχεται ένα απρόβλεπτο γεγονός, μία κρίση και θα τα κάνουν μούσκεμα.
@ Γι’ αυτό σου λέω όσο πιο γρήγορα φύγουν τόσο το καλύτερο.
@ Αυτή η κυβέρνηση δεν έχει να περιμένει τίποτα και κανείς δεν έχει να περιμένει από αυτή την κυβέρνηση.
@ Ας παραδώσουν, λοιπόν, την εξουσία στο Γιώργο…


e - politico-gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: