Τρίτη 25 Αυγούστου 2009

Εξοργίζομαι!!!

Είναι δυνατόν να μην εξοργιστεί κανείς με όσα συμβαίνουν σ' αυτη τη χώρα; Και να μην το ήθελε, δεν θα μπορούσε. Είναι αυτό που λένε, "δεν σ' αφήνουν ν' αγιάσεις". Με τίποτα, μάλιστα. Δυστυχώς, η κατάσταση που επικρατεί σήμερα στην Ελλάδα, είναι χατική. Είναι τόσο άσχημα τα πράγματα, που πιστεύω ότι δεν μπορούν να διορθωθούν. Ουτε με εκλογές, ούτε με αλλαγή κυβέρνησης, με τίποτα. Πιστεύω ακράδανατα ότι η λύση πια δεν βρίσκεται στο ένα και μοναδικό κόμμα που θα κυβερνήσει για άλλα τρία ή τέσσερα χρόνια τη χώρα. Η λύση δεν βρίσκεται ούτε στο ΠΑΣΟΚ, και πολύ περισσότερο, ούτε στην εναλλαγή Νέας Δημοκρατίας και ΠΑΣΟΚ στην εξουσία. Ο δικομματισμός τελείωσε για την Ελλάδα, κι αυτό θα πρέπει κάποτε να το χωνέψουμε.
Η κατάσταση, πέρα από οτιδήποτε, είναι τραγική! Ποιος θα μας σώσει από όλους εμάς; Κανείς δεν μπορεί να το κάνει! Ποιος θα μας σώσει απο τους νεοδημοκράτες; Το ΠΑΣΟΚ; Αυτά είναι τρίχες. Ποιος θα μας σώσει από τους πασόκους; Οι νεοδημοκράτες; Ούτε γι' αστείο.
Η λύση βρίσκεται στη συνεννόηση! Πουθενά αλλού.
Θα πρέπει επιτέλους...διαβάστε τη συνέχεια

Δεν υπάρχουν σχόλια: