Τετάρτη 26 Αυγούστου 2009

Συνήθεις ηλίθιοι ή συνήθεις αγύρτες;

Γράφει ο Ευθύλογος

«… Εφέτος τα άγρια μελτέμια έφεραν μαζί τους τους μονότονους όσο και καλά οργανωμένους εμπρησμούς. Τις αιτίες τις έχουμε ήδη επανειλημμένα υπογραμμίσει. Οπότε και να κηρυχθεί «πάρκο» ο Υμηττός – μια κατ’ αρχήν σωστή απόφαση – φθάνει τα όρια του γελοίου για όποιον έχει δει από ψηλά το δάσος της Ανατολικής Πάρνηθας (υποτίθεται προστατευμένο) με διάσπαρτες παράνομες βίλλες.
Μη υπάρχοντος κράτους και πολιτικής βουλήσεως, το πανηγύρι των εμπρησμών και των παράνομων οικοδομήσεων θα συνεχιστεί ανενόχλητο
…» ...διαβάστε τη συνέχεια στο Καφενείο


Δεν υπάρχουν σχόλια: