Πέμπτη 27 Αυγούστου 2009

Πόσα συγνώμη πρέπει να του πούμε και πόσα ευχαριστώ;

Aπό το www.kefaloniapress.gr
dioikitis.jpg
Ο ήρωας-διοικητής Στέργιος Κωτούλας

Φωτογραφίες από το ατύχημα μπορείτε να δείτε εδω (κλικ)Μετά τα αποκαϊδια ήρθαν και οι νεκροί

1 σχόλιο:

Ionian Sea είπε...

Το πυροσβεστικό αεροπλάνο που έπεσε στην Κεφαλονιά έπρεπε να το είχαν βάλει στο μουσείο της Πολεμικής Αεροπορίας !!!
Δεν ντρέπονται ;;

Συλληπητήρια στην οικογένεια του θανόντος ΗΡΩΑ .