Φωτογραφίες από το ατύχημα μπορείτε να δείτε εδω (κλικ)Μετά τα αποκαϊδια ήρθαν και οι νεκροί
Το πυροσβεστικό αεροπλάνο που έπεσε στην Κεφαλονιά έπρεπε να το είχαν βάλει στο μουσείο της Πολεμικής Αεροπορίας !!!Δεν ντρέπονται ;;Συλληπητήρια στην οικογένεια του θανόντος ΗΡΩΑ .
Δημοσίευση σχολίου
1 σχόλιο:
Το πυροσβεστικό αεροπλάνο που έπεσε στην Κεφαλονιά έπρεπε να το είχαν βάλει στο μουσείο της Πολεμικής Αεροπορίας !!!
Δεν ντρέπονται ;;
Συλληπητήρια στην οικογένεια του θανόντος ΗΡΩΑ .
Δημοσίευση σχολίου