της Μαρίας ΣεφέρουΠώς γίνεται αυτό; Είναι δυνατόν; Όχι μόνο δυνατό είναι αλλά και αναμενόμενο. Οι τοκογλύφοι πάντα κερδίζουν, ακόμη και εν μέσω κρίσης και ύφεσης. Και οι Τράπεζες δεν είναι τίποτε διαφορετικό από τους τοκογλύφους. Απλά ασκούν θεσμοθετημένη τοκογλυφία. Όταν μάλιστα το χρεοκοπημένο κράτος τις ενισχύει και με ρευστό, σύμφωνα με το καπιταλιστικό αξίωμα, «βόηθα με φτωχέ να μη σου μοιάσω» – όπως συνέβη με τα 28 δισ. ευρώ ζεστό χρήμα που τους έδωσε απλόχερα ο Καραμανλής χωρίς να τα ζητήσουν και χωρίς να τα έχουν ανάγκη – τότε η συνέχιση της κερδοφορίας τους είναι εξασφαλισμένη. Γι’ αυτό εγώ προσωπικά δεν εξεπλάγην με τη χθεσινή ανακοίνωση των κερδών της Alpha Bank.
«Με κέρδη που ξεπέρασαν τις μέσες εκτιμήσεις των αναλυτών έκλεισε το α΄εξάμηνο για την Alpha Bank. Ειδικότερα, τα καθαρά κέρδη του ομίλου της Alpha Bank διαμορφώθηκαν στο πρώτο μισό του έτους στα 214,7 εκατ. ευρώ, σε σχέση με τα 180,8 εκατ. ευρώ που προέβλεπαν οι μέσες εκτιμήσεις των αναλυτών.» Πηγή: capital gr. «Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της Τράπεζας, κ. Δημήτριος Μαντζούνης δήλωσε: “Σε ένα εξαιρετικά σύνθετο επιχειρησιακό περιβάλλον ενισχύσαμε περαιτέρω τον ισολογισμό μας, διατηρώντας επαρκή ρευστότητα, βελτιώνοντας την κεφαλαιακή μας θέση και ενισχύοντας τα αποθεματικά μας», αναφέρει στο ίδιο άρθρο το capital.gr. Για να δείτε και τα υπερκέρδη της εν λόγω τράπεζας την προηγούμενη χρονιά, παρακαλώ κάντε κλικ εδώ. Βλέπετε ότι δεν υπήρχε καμία ανάγκη κρατικής ενίσχυσης της ρευστότητάς της. Για το θέμα είχα γράψει σχετικό άρθρο το Νοέμβριο του 2008...διαβάστε τη συνέχεια
1 σχόλιο:
Μπλα,μπλα,μπλα...
Δε βαρεθηκατε να τα γραφετε;
Τα λεφτα,ΔΕΝ τους τα χαρισε.Τα πηραν με τοκο.Αυτο,δεν το ακουσατε;
Αλλα εσεις εκει.Τον ιδιο το σκοπο.
Δημοσίευση σχολίου