Εργαζόμενοι από παλαιότερες κινητοποιήσεις.
Η διαφοροποίηση της παραγωγής από πλοία σε τρένα δεν προχώρησε!!!
Οι παραγγελίες και οι διάφορες επισκευές των πλοίων του Πολεμικού Ναυτικού αποτέλεσαν στα ναυπηγεία (Σκαραμαγκά και Ελευσίνας) και αποτελούν βασικό παράγοντα οικονομικής στήριξής τους. Εδώ στα υποβρύχια στο Σκαραμαγκά που δεν παραλαμβάνονται για διάφορους λόγους.
Η φωτογραφία αυτή είναι κολάζ από την εφημερίδα "Πρώτο Θέμα" και δείχνει με τον καλύτερο τρόπο το ρόλο των διπλωματικών σχέσεων στην υπόθεση των ναυπηγείων Σκαραμαγκά.
---------------------
Το ερώτημα "φεύγουν δεν φεύγουν" οι Γερμανοί από το Σκαραμαγκά είναι παλιό και έχει πολλές οικονομικές, αμυντικές και διπλωματικές πτυχές, με συνέπεια φυσικά τους 1.400 "ομήρους" εργαζόμενους που βρίσκονται υπό συνεχή απειλή για απόλυση και σε έντονη ψυχολογική πίεση.
Σας δίνουμε τη δυνατότητα, να διαβάσετε δύο δημοσιεύματα του 2009 στον τύπο, από τα δεκάδες που έχουν γραφτεί. Άρα δεν αποτελεί η απειλή της αποχώρησης και της διακοπής της σύμβασης "κεραυνό εν αιθρία".
1) "Ο Σκαραμαγκάς φλέγεται", Πρώτο Θέμα, 23/3/09 (την ίδια ημερομηνία σε όλο τον ελληνικό τύπο)
2)"Γερμανική νάρκη στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά", Ημερησία, 23/9/09
Είναι περισσότερο από βέβαιο ότι δεν θα υπάρξει επιτροπή του Πολεμικού Ναυτικού που θα παραλάβει τα υποβρύχια και θα ικανοποιήσει τα αιτήματα πληρωμής των Γερμανών. Άρα το θέμα μεταφέρεται στην πολιτική ηγεσία που και αυτή θεωρείται (ανεξάρτητα με το ποια θα είναι κυβέρνηση)ότι δεν θα υποκύψει στις απειλές.
Η γνώμη μας είναι ότι δεν μπορεί οι εργαζόμενοι να είναι όμηροι σε πολιτικά, διπλωματικά και οικονομικά παιχνίδια. Οι άνεργοι συνεχώς και αυξάνονται (ΑΣΠΙΣ 700, Αγούδημος 500) και δεν μπορεί να αντέξουμε ως κοινωνία άλλους 1.500 άνεργους από τον Σκαραμαγκά.
"Σημειώσεις για την ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία στην Ελλάδα" είναι ένα κείμενο που είχα γράψει τον Μάρτιο του 2009 αλλά που διατηρεί ακόμα την αξία του Κλικάρετε ΕΔΩ.
Από το ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου