Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2009

20 συνηθισμένα προεκλογικά τρικ υποψήφιων βουλευτών

(και τι κρύβεται πίσω από αυτά)

κολπάκια




1.

Οικολογικές καρφίτσες με τα αρχικά του κόμματος στο καλό κουστούμι του



(Ευαισθησία για το περιβάλλον)



2

Madonna στα μεγάφωνα του πολιτικού του γραφείου



(είμαι νέος και ας με πιάνει η μέση μου που και που)



3

Δεντροφύτευση



(Οι άλλοι τα καίνε όχι εγώ)



4

Αγκαλιές με γριούλες



( Είμαι ένας νέος που αγκαλιάζει τους γέρους και ας φορώ το περουκίνι μου)



5

Επίσκεψη σε εκκλησίες



(Ρασοφόρε έλα κοντά μου και δεν θα χάσεις)



6

Επίσκεψη στα στέκια της νεολαίας



(Νέος στην ψυχή)



7

Αγκαλιάζω μωρά



(Δεν είμαι αλήτης, έχω και εγώ οικογένεια)



8

Ψιθυρίζω στο αυτί του κομματόσκυλου



(Πάμε να φύγουμε από εδώ μέσα δεν βλέπω να τραβάει το πράγμα)



9

Χαμογελάω στις κάμερες ενώ ξέρω ότι δεν θα βγω



(Οι εικόνες μένουν)



10

Παρευρίσκομαι στο γάμο συγγενή κομματόσκυλου



(Μπορεί να έχω ένα σωρό πράγματα να κάνω και βαριέμαι

εδώ μέσα αλλά το σόι του είναι γεμάτο πολύτεκνους και δεν

πρέπει να χάσω κανένα ψηφάκι)



11

Χορός στο μοντέρνο στέκι της νεολαίας



(Ξέρω ότι τα παιδάκια είναι σε φάση «χτυπάω ντέφι χορεύει αρκούδα» αλλά

μπορεί κάποιο βαρεμένο να με ψηφίσει)



12

Φωτογραφία με την οικογένεια στον τοπικό τύπο



(Είμαι ένας από εσάς)



13

Ραντεβού με την γκόμενα



(Δεν μπορώ να ξεκόψω τώρα θα τα ξεράσει όλα στη γυναίκα μου.

Ας βγω και θα δούμε πως θα τα βολέψω)



14

Πέμπτο βαφτιστήρι



(Τέτοιες κινήσεις αυτές τις μέρες σε ανεβάζουν)



15

Παιχνίδι με μικρά παιδιά μπροστά στις κάμερες



(Είμαι ευαίσθητος)



16

Παϊδάκια με τα χέρια σε λαική ταβέρνα



(Είμαι απλός άνθρωπος)



17

Φωτογραφία με την Άννα Βίσση στο πολιτικό του γραφείο



(Εκτός απ την Ελλάδα κάποια μέρα θα κατακτήσω όλη την υφήλιο)



18

Φωτογραφία με μακριά

μαλλιά από την

εποχή που ήταν

δεκαεπτά

χρονών, στο πολιτικό του γραφείο



(Είχα και εγώ μαλλιά κάποτε .Δικαιολόγησε μου λοιπόν το περουκίνι)



19

Αγκαλιές με την σύζυγο



(Για αυτή τα τραβάω όλα)



20

Αυστηρό βλέμμα στο κομματόσκυλο



(Μην με εκνευρίζεις αν θες να τηρήσω το ρουσφέτι μου όταν βγω)




by Lifo

Δεν υπάρχουν σχόλια: