Του Δημήτρη Δελεβέγκου
Περίπου τέσσερις μήνες, έως τις 22 Δεκεμβρίου, διαθέτουν τα επιτελεία των εγχώριων και ξένων κατασκευαστικών ομίλων που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας, προκειμένου να προχωρήσουν στις απαραίτητες ζυμώσεις και διαβούλια για να λάβουν μέρος στη “μητέρα των μαχών”, ήτοι τη διεκδίκηση των “Νέων Αυτοκινητοδρόμων Αττικής”.
Οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού αποτελούν για τον κατασκευαστικό κλάδο “όαση”, αφενός επειδή δημοπρατούνται ύστερα από μία μακρά περίοδο εργοληπτικής ξηρασίας και αφετέρου διότι συγκαταλέγονται στα μεγάλης κλίμακας έργα της Αττικής.
Όπως ανέφερε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Γ. Σουφλιάς, στο πλαίσιο της χθεσινής συνέντευξης Τύπου, “είναι η αναγκαία, τελευταία μεγάλη παρέμβαση, στο ελλιπές και ήδη ξεπερασμένο από την ασφυκτική κυκλοφορία, οδικό δίκτυο της Αττικής”.
Οι Νέοι Αυτοκινητόδρομοι Αττικής έχουν συνολικό μήκος 71,6 χλμ. και προϋπολογισμό περίπου 1,8 δισ. ευρώ, με το Δημόσιο να συμμετέχει χρηματοδοτικά στο κόστος του έργου με 20%, δηλαδή με 360 εκατ. ευρώ από τα οποία 180 εκατ. ευρώ είναι κοινοτικά κονδύλια.
Στόχος του υπουργείου Περιβάλλοντος είναι μέχρι το 2010, αν δεν υπάρχουν σοβαρά προβλήματα με ενστάσεις, να οριστεί ανάδοχος...διαβάστε τη συνέχεια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου