Το μνημόνιο, το οποίο έχει χρησιμοποιήσει η Aegean Airlines, φέρονται να έχουν υπογράψει τρεις εκπρόσωποι του υπουργείου Εξωτερικών και τρία στελέχη της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας με τους αντίστοιχους φορείς της Τουρκίας και εν αγνοία του υπουργείου Μεταφορών.
Ο κ. Βγενόπουλος είπε χαρακτηριστικά «ποιος κόπτεται για τον ανταγωνισμό» αναφερόμενος στην Aegean Airlines, συμπληρώνοντας ότι το εν λόγω μνημόνιο καταργεί τους νόμους, δεδομένης της διακρατικής συμφωνίας που υπάρχει για την εκμετάλλευση της γραμμής αυτής από την Ολυμπιακή.
Στρατηγικές συνεργασίες με 4 αεροπορικές εταιρείες για την Olympic Air
Τη στρατηγική συνεργασία της Olympic Air με τις Delta Airlines, KLM, Etihad και Cyprus Airways, ανακοίνωσε στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κ. Αντώνης Συμιγδαλάς.
Ο ίδιος, επανέλαβε πως η επένδυση για τα αεροσκάφη προσεγγίζει τα 1,1 δισ. δολ., ενώ έχουν προσληφθεί 5.000 άτομα τα οποία κατανέμονται στις τρείς εταιρείες που αποτελούν τον όμιλο: την εταιρεία πτητικού έργου Olympic Air, την εταιρεία επίγειας εξυπηρέτησης Olympic Handling και την τεχνική βάση Olympic Engineering.
Από 1η Οκτωβρίου η Olympic Air ανοίγει τα φτερά της διαθέτοντας ένα υπερσύγχρονο στόλο που αποτελείται από 32 αεροσκάφη και εκτελώντας δρομολόγια σε όλο τον κόσμο σε συνεργασία με τις πλέον καταξιωμένες διεθνείς αεροπορικές εταιρείες.
Ο στόλος της νέας εταιρείας αποτελείται σύμφωνα με τον προγραμματισμό από 16 Airbus 319 και 320, δέκα Bombardier Q400, πέντε Dash 100 και ένα ATR 42.
Τα 21 αεροπλάνα εξ αυτών θα είναι διαθέσιμα από 1ης Οκτωβρίου, στη διάρκεια του επόμενου μήνα θα προστεθούν ακόμη τέσσερα και στους επόμενους μήνες θα ενταχθούν και τα υπόλοιπα στον στόλο της εταιρείας.
Σε ό,τι αφορά τις στρατηγικές συνεργασίες με τις διεθνείς αεροπορικές εταιρείες, με την Delta Airlines θα συνδέει τη Νέα Υόρκη, με την KLM Air France το Άμστερνταμ και με την Etihad το Άμπου Ντάμπι και Γιοχάνεσμπουργκ.
Σε ότι αφορά τη συνεργασία της Olympic Air με την Air France θα υπάρξουν πτήσεις με κοινούς κωδικούς τόσο μεταξύ Ελλάδα και Γαλλίας όσο και για πτήσεις προς Μόντρεαλ από τον Μάρτιο του 2010.
Η εταιρεία εκμεταλλευόμενη τα οφέλη της εμπορικής συνεργασίας με την Delta και Air France KLM προσβλέπει στην ένταξη της στη συμμαχία Sky Team. Είναι μια παγκόσμια αεροπορική συμμαχία που αριθμεί 14 αεροπορικές εταιρείας από 4 ηπείρους.
Τι απαντά η Aegean Airlines
Σε επίσημη ανακοίνωση της η Aegean Airlines αναφέρει τα εξής: "Η Aegean Airlines έφτασε να πετύχει την ποιότητα, τα μεγέθη, την σημαντική συμβολή της στην Ελληνική οικονομία σε ένα περιβάλλον με συχνά αντίξοες συνθήκες και ανταγωνισμό από πολλούς αερομεταφορείς αλλά κυρίως από την κρατική ΟΑ, η οποία όπως είναι πλέον γνωστό επιδοτείτο και κόστιζε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ στο Ελληνικό Δημόσιο.
Έχουμε πετύχει στον υγιή ανταγωνισμό με ξένες και ελληνικές αεροπορικές εταιρείες και έχουμε αντέξει στον αθέμιτο ανταγωνισμό ακόμα και όταν αυτός υποστηρίζεται από τις βαθιές τσέπες του κράτους καθόλη την διάρκεια της δεκαετούς μας πορείας.
Αυτό το αναγνωρίζουν οι καταναλωτές επιβάτες μας και όλοι οι εργαζόμενοι της εταιρείας μας που μαζί έχουμε πορευτεί αυτά τα χρόνια. Παράλληλα όμως το αναγνωρίζουν και διεθνείς οργανισμοί και η μεγαλύτερη παγκόσμια αεροπορική συμμαχία στην οποία έχουμε γίνει αποδεκτοί.
Καλοσωρίζουμε την νέα Olympic Air και την ιδιοκτήτρια εταιρεία της MIG στον χώρο των Ελληνικών αερομεταφορών.
Η εταιρεία μας, οι μέτοχοί της, η διοίκησή της και όλοι οι εργαζόμενοί της είμαστε πάνω απ’ όλα περήφανοι για δύο πράγματα:
Για την συμβολή μας στην ελληνική οικονομία την τελευταία δεκαετία αλλά ακόμη περισσότερο για το ήθος στην λειτουργία, την ποιότητα, τον σεβασμό των θεσμών που εισήγαγε η εταιρεία μας στον χώρο των αερομεταφορών στην Ελλάδα".
Σε ό,τι αφορά το δρομολόγιο Ελλάδα - Τουρκία πηγές της Aegean αναφέρουν πως μεταξύ του 2004-2009 και λόγω αιτημάτων και τουρκικών εταιρειών προκειμένου να μπουν στην γραμμή Αθήνα-Κωνσταντινούπολη, γινόντουσαν κατά καιρούς διαβουλεύσεις, έτσι ώστε να αυξηθούν οι επιτρεπόμενες εκατέρωθεν συχνότητες (ελληνική – τουρκική πλευρά) στην οικεία διμερή σύμβαση. Σε αυτό το πλαίσιου, συμπληρώνουν ότι τον Ιούνιο 2008 προτάθηκε από την Τουρκική πλευρά η δραστηριοποίηση της Aegean και αντίστοιχα άλλης Τουρκικής εταιρείας στο δεύτερο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης. Οι ίδιες πηγές σημειώνουν πως η Aegean αρνήθηκε αυτή την πρόταση λόγω μειωμένης εμπορικής αξίας του 2ου αεροδρομίου, ενώ συμπληρώνουν πως το 2009 επήλθε συμφωνία μεταξύ της Τουρκικής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και της Ελληνικής ΥΠΑ (11-12 Ιουνίου 2009) και συμφωνήθηκαν: η αύξηση των επιτρεπομένων συχνοτήτων εκατέρωθεν σε 31 εβδομαδιαίες συχνότητες από κάθε μεριά, επέκταση σημείων πτήσεων μεταξύ των δύο χωρών (Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Ηράκλειο – Κωνσταντινούπολη, Άγκυρα και Σμύρνη). Επίσης, αναφέρουν πως όλες οι διαδικασίες ήταν στο πλαίσιο των Ευρωπαϊκών και Ελληνικών κανονισμών και με γνώμονα την διεύρυνση των γραμμών και συχνοτήτων, του αριθμού των αερομεταφορέων και την ανάπτυξη της τουριστικής κίνησης μεταξύ των δύο χωρών, ενώ συμπληρώνουν ότι τα πρακτικά της συνάντησης της 11-12 Ιουνίου 2009 (σχ. το αρ. πρωτ. ΥΠΑ/Δ1/Β/Ε844/Ε.08/25.6.2009 έγγραφο) κοινοποιήθηκαν σε όλους τους Έλληνες αερομεταφορείς, για τα οποία ενημερώθηκε και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Οι ίδιες πηγές της εταιρείας σημειώνουν ότι μετά από την υπογραφή της νέας αυτής συμφωνίας, δύο Τουρκικές εταιρείες, η Turkish Airlines και η Sun Express προσέθεσαν 13 εβδομαδιαίες συχνότητες στην γραμμή Αθήνα – Κωνσταντινούπολη και Αθήνα – Σμύρνη ενώ παράλληλα η Αegean προσέθεσε 7 εβδομαδιαίες συχνότητες, αναφέροντας επιπρόσθετα πως σήμερα, υπάρχουν 7 ελεύθερες συχνότητες από την ελληνική μεριά για περαιτέρω δραστηριοποίηση.
Capital
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου