Η κατασκευή του αγωγού είναι προς το συμφέρον όλων να πραγματοποιηθεί το ταχύτερο δυνατόν, πρέπει όμως τα συμβαλλόμενα μέρη -και ιδιαιτέρως η Ελλάς- να αποκομίσουν ανάλογα οφέλη.
Γράφει ο Καθ. Δημ. Μαυράκης, Διευθυντής του ΚΕΠΑ
Καθώς το θέμα της επαναδιαπραγμάτευσης της τριμερούς συμφωνίας για την κατασκευή του αγωγού Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη (BAP) απασχολεί την ελληνική πλευρά ενδεχομένως να είναι χρήσιμες μερικές επισημάνσεις.
Καταρχήν δεν θα πρέπει να διαφεύγει της προσοχής ότι η πρόταση για την κατασκευή του αγωγού είναι ελληνική κι ότι οι λόγοι για την κατασκευή του θα πρέπει να αναζητηθούν στα οικονομικά οφέλη που η ελληνική πλευρά, κυβέρνηση και επιχειρηματικά συμφέροντα, προσδοκούσε ότι θα μπορούσαν να προκύψουν από την υλοποίησή της. Όσο για τα ενδεχόμενα πολιτικά οφέλη και την αποφυγή των περιβαλλοντικών κινδύνων μικρή σημασία δόθηκε στον προσδιορισμό τους και πολύ περισσότερο στην επίτευξή τους.
Η συμφωνία δεν περιέχει καμία αναφορά στην ανάγκη προστασίας του περιβάλλοντος στην ξηρά και στη θάλασσα, στις περιοχές διέλευσης του αγωγού, των εγκαταστάσεων αποθήκευσης, των σημείων φόρτωσης και κυρίως των διαδρομών των πετρελαιοφόρων στο Αιγαίο και αυτό είναι ασφαλώς το πρώτο σημείο επαναδιαπραγμάτευσης...
Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2009
Σημεία επαναδιαπραγμάτευσης για Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου