Καταργείται το μέτρο της απόσυρσης των ΙΧ αυτοκινήτων όπως ανακοίνωσαν οι υπουργοί Οικονομικών κ.Γιώργος Παπακωνσταντίνου και Περιβάλλοντος κ. Τίνα Μπιρμπίλη. Ηδη υπογράφηκε από το Υπουργικό Συμβούλιο νέα πράξη νομοθετικού περιεχομένου που θα λάβει αριθμό ΦΕΚ.
Οπως δήλωσε ο κ. Παπακωνσταντίνου το μέτρο της απόσυρσης δεν έχει περιβαλλοντικό νόημα, δεν ενισχύει την ελληνική οικονομία καθώς δεν υπάρχει εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία ενώ τέλος έχει τεράστιο δημοσιονομικό κόστος.
Σύμφωνα με τον υπουργό Οικονομικών το εκτιμούμενο ετήσιο κόστος σε 400 εκατ. ευρώ. Οσοι έχουν αποσύρει έως σήμερα τα ΙΧ αυτοκίνητά τους θα τύχουν των ευεργετημάτων της προηγούμενης πράξης νομοθετικού περιεχομένου και θα αποζημιωθούν κανονικά.
Αυτοί έχουν το δικαίωμα είτε να πάρουν το ποσό των 1000 ευρώ, είτε το ποσό των 500 ευρώ και δύο κάρτες απεριορίστων διαδρομών για τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Από την πλευρά της η υπουργός Περιβάλλοντος κ. Μπιρμπίλη ανακοίνωσε ότι τροποιοιούνται τα περιβαλλοντικά τέλη ΙΧ αυτοκινήτων σε σχέση με αυτό που ορίζονταν στην προηγούμενη πράξη Σουφλιά.
Με τη νέα ρύθμιση επιβαρύνονται λιγότερο τα μικρού κυβισμού αυτοκίνητα και επιβαρύνονται περισσότερο τα μεγάλου κυβισμού που είναι και ενεργοβόρα.
Στη νέα ρύθμιση τα τέλη κυκλοφορίας χωρίστηκαν σε τέσσερις κλάσεις ανάλογα με το έτος και τον κυβισμό του αυτοκινήτου.
Σύμφωνα με τη νέα διάρθρωση τα τέλη κυκλοφορίας κυμαίνονται από 0 έως 68 ευρώ για ΙΧ αυτοκίνητα-μοτό μικρότερα των 301 κυβικών από 28 έως 96 ευρώ για ΙΧ 301 έως 785 κυβικά, από 94-187 ευρώ για ΙΧ από 786 έως 1357 κυβικά, από 184 έως 352 ευρώ για ΙΧ από 1358 έως 1928 κυβικά, από 428 έως 671 ευρώ για ΙΧ από 1929 έως 2357 κυβικά και από 562 έως 880 ευρώ για ΙΧ άνω των 2357 κυβικών.
Η υπουργός Περιβάλλοντος ανακοίνωσε τέλος ότι καταργείται ο πράσινος δακτύλιος ο οποίος σύμφωνα με τη ρύθμιση Σουφλιά θα ίσχυε για την Αθήνα από το 2011.
Η κ. Μπιρμπίλη είπε ότι το μέτρο αυτό θα επανεξεταστεί στο πλαίσιο ενός συνολικού πακέτου για την πολιτική αυτοκινήτου και τη βιώσιμη κινητικότητα όπως είναι ο τεχνικός έλεγχος, οι κάρτες καυσαερίων, η ενίσχυση του ρόλου των μέσων μαζικής μεταφοράς, τα δίκτυα των πεζοδρόμων, των ποδηλατοδρόμων, της ήπιας κυκλοφορίας, η αντιμετώπιση της παράνομης στάθμευσης κλπ.
5 σχόλια:
ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΟΤΙ Ο ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΓΙΑ ΤΟ 2009 ΚΑΙ ΑΥΞΑΝΕΙ, ΑΠΟ ΤΩΡΑ, ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΟΥ 2010.
ΜΕΤΑΘΕΤΟΥΝ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ 2010 ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΕΚΕΜΒΡΗ 2009, ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ.
ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΟΡΟΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
ΠΑΝΕ ΠΑΛΙ ΝΑ ΜΑΓΕΙΡΕΨΟΥΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΚΑΤΟΡΘΩΣΑΜΕ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΜΕ.
ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΜΥΑΛΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑ ΒΡΕ ΠΡΑΣΙΝΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ;
Πρώτα ο πολίτης...λεφτά υπάρχουν...λεφτά υπάρχουν
ειπα κι εγω να μαζεψω λιγα λεφτουδακια και τελος νοεμβρη να δωσω το σαραβαλο......
τωρα θα περιμενω την επομενη 4ετια
που ξερεις...............
Δεν ειναι υποχρεωτικο,να εχεις αυτοκινητο αγαπητε.Δεν ειναι ψωμι να φας.
Ετσι κι αλλοιως,και να εχεις για να πας απο ενα μερος σε αλλο,θες δεκα ωρες,οπότε,τι να το κανεις;
Παρε κανα λεωφορειο,να δουμε ολοι την υγεια μας.
Γιατι οπως δεν εχει σκεφτει το μικρο σας μυαλο,υπαρχουν μερικα πραγματα,που ΔΕΝ μπορουμε να τα εχουμε ολοι.
Γιατι δεν γινεται.
Ετσι,ουτε αεροπλανα μπορουμε να εχουμε και ας βρουμε πετρελαιο,για να τρεχουν τα λεφτα στο δρομο,ουτε ελικοπτερα,αλα ουτε τελικα και αυτοκινητα,γιατι απλως δεν κινουνται.
Αν δεν το καταλαβαινετε,εγω τι θελετε να κανω;
Για μενα,επρεπεε να αυξηθει η τιμη τους στα υψη,ωστε να παιρνουν μονο οσοι εχουν τα λεφτα να τα αγοραζουν και να τα κυκλοφορουν.
Τι να κανουμε,στη ζωη,δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα οσα σκεφτομαστε στον υπνο μας.
"ΔΙΔΑΚΤΩΡ (με το τζινάκι) που ΔΙΔΑΣΚΕΣ..." και πολίτες και επιστήμη δεν λογάριαζες...
Δημοσίευση σχολίου