Η ανακοίνωση της κυβέρνησης για τα τέλη κυκλοφορίας και την απόσυρση, απέδειξε ότι δυστυχώς η νέα κυβέρνηση τα έχει χάσει τελείως. Τόσο η Τίνα Μπιρμπιλή όσο και ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου αποδείχθηκαν πολύ κατώτεροι των περιστάσεων. Πρώτα απ' όλα κατάργησαν την απόσυρση που έδινε τη δυνατότητα για ανανέωση του στόλου των γηρασμένων αυτοκινήτων μέσω της επιδότησης λέγοντας ότι δεν υπάρχουν χρήματα. Μα "τα χρήματα δεν είναι πρόβλημα" όπως είχε δηλώσει ο Γ. Παπανδρέου.
Πράσινα άλογα δηλαδή.
Απ΄ότι φαίνεται η ανανέωση των γηρασμένων και ρυπογόνων αυτοκινήτων δεν αποτελεί μέρος της "πράσινης" πολιτικής του Γ. Παπανδρέου. Να σημειωθεί επίσης ότι το μέτρο της απόσυρσης ήταν αυτοχρηματοδοτούμενο και δεν επιβάρυνε τον κρατικό προϋπολογισμό.
Το χειρότερο όμως είναι ότι...
η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ διατήρησε το έκτρωμα Σουφλιά σχετικά με τα τέλη κυκλοφορίας. Επικαλούμενη την "προστασία του περιβάλλοντος" και άλλες τέτοιες ανοησίες η κυβέρνηση τιμωρεί τους φτωχούς που μη έχοντας τη δυνατότητα να αγοράσουν καινούρια αυτοκίνητα, διατηρούν τα σαραβαλάκια τους.
Κανείς δε θα περίμενε από μια νέα σοσιαλιστική(;;;) κυβέρνηση να δείξει τέτοια συμπεριφορά προς αυτούς που δεν έχουν. Το έκανε ο ανεκδιήγητος Σουφλιάς. Το κάνουν τώρα κι αυτοί!!!
Επιπλέον θα πρέπει να επισημάνω το εξής:
Η politikiprotasi έχει ήδη σχολιάσει εδώ-> ότι ο υπολογισμός των τελών κυκλοφορίας όπως γίνεται σήμερα είναι εντελώς λάθος. Δεν είναι δυνατόν να πληρώνει διπλάσια τέλη το
Toyota RAV4 2.0 CITYSCAPE με 1986 κυβικά, 158 άλογα και τιμή 21950 ευρώ σε σχέση με το
Mazda RX-8 COSMO που έχει 1308 κυβικά, 231 άλογα και τιμή 33870 ευρώ.
(τα στοιχεία είναι από το http://www.autotriti.gr).
Όποιος δεν το καταλαβαίνει, απλά δε ξέρει τι του γίνεται και απ΄ότι φαίνεται στην κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ οι αρμόδιοι υπουργοί μάλλον δεν ξέρουν τι τους γίνεται...[...]
1 σχόλιο:
Θετική χαρακτηρίζει η Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδας (ΓΣΕΒΕΕ) την απόφαση για κατάργηση του μέτρου της απόσυρσης.
Όπως επισημαίνει σε ανακοίνωση της,σε μια περίοδο οικονομικής κρίσης, δημοσιονομικού εκτροχιασμού, δραματικής υποχώρησης της ελληνικής παραγωγικής βάσης και επικίνδυνης πτώσης της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής οικονομίας, μέτρα όπως αυτό της απόσυρσης των αυτοκίνητων είναι περιττά και άστοχα. Στην ουσία εξυπηρετούν την τόνωση της παραγωγής (βιομηχανία αυτοκίνητου) επιχειρήσεων εκτός Ελλάδος, ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητα τους σε βάρος της ελληνικής οικονομίας.
«Με το μέτρο της απόσυρσης χρεώνονταν νοικοκυριά και "αιχμαλωτίζονταν" εισοδήματα τα οποία διαφορετικά θα διατίθεντο στην ευρύτερη αγορά. Αυτό το αμφιβόλου αποτελεσματικότητας μέτρο δεν εξυπηρετούσε, σύμφωνα και με έρευνες, ούτε τις περιβαλλοντικές του διαστάσεις» τόνιζει η ΓΣΕΒΕΕ και προσθέτει: «Οι όποιοι διαθέσιμοι πόροι της Ελληνικής οικονομίας πρέπει να κατευθυνθούν προς την αναβάθμιση και την αφύπνιση της Ελληνικής παραγωγής, των προϊόντων και των υπηρεσιών αλλιώς η χώρα δεν έχει μέλλον.
Καμία, άλλωστε, μεταπρατική Κοινωνία και Οικονομία δεν έχει μέλλον και δυστυχώς, τα τελευταία δέκα χρόνια όλες οι κυβερνητικές πολιτικές αυτό το Μοντέλο Ανάπτυξης ενθάρρυναν. Το μέτρο της απόσυρσης είχε κατακριθεί τόσο από την ΓΣΕΒΕΕ όσο και από ευρύτερους επαγγελματικούς κλάδους και η κατάργηση του κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση».
Δημοσίευση σχολίου