Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2009

ΟΜΙΛΙΑ Π. ΨΩΜΙΑΔΗ ΣΤΟ ΒΕΛΛΙΔΕΙΟ

- Είναι μεγάλη η συγκίνηση φίλες και φίλοι, γιατί έχω κοντά μου απόψε όλα τα πρόσωπα που αγαπώ.
- Τη γυναίκα μου, τις κόρες μου, τον αδελφό μου, τους συγγενείς μου, τους φίλους μου, τους συνεργάτες μου, όλους εσάς, που τριάντα χρόνια τώρα με τιμάτε με την εμπιστοσύνη σας.
- Όμως, αυτή τη ξεχωριστή για μένα βραδιά, επιτρέψτε μου να σας εξομολογηθώ κάτι.
- Απόψε, θα ήθελα κοντά μου τους γονείς μου και τον αδελφό μου το Λεωνίδα, και να τους πω, πως εκπληρώνω την υπόσχεση που τους είχα δώσει:
- Να ανεβώ με τη ψυχή και την αγάπη του λαού ψηλά, χωρίς να ξεχάσω από πού ξεκίνησα.
- Να κοιτάξω στα μάτια τους βαρόνους της πολιτικής και να τους αποδείξω, πως και ένα παιδί της προσφυγιάς, ένα παιδί της αλάνας, δικαιούται να διεκδικήσει και να κερδίσει το όνειρο!
- Ξεκινήσαμε μαζί ένα ωραίο ταξίδι ονείρων φίλες και φίλοι, το ταξίδι των δικών σας ονείρων. Των ονείρων που ζητούν ένα καλύτερο αύριο, που πιστεύουν και στηρίζουν την υποψηφιότητά μου. Είναι το πιο ονειρεμένο ταξίδι της ζωής μου, είναι το δικό μας ταξίδι!

-Φίλες και φίλοι,
Μετά το συνέδριο του κόμματός μας, το κλίμα άλλαξε.
Και σήμερα όλο και περισσότεροι δήμαρχοι, νομάρχες, εκπρόσωποι φορέων και στελέχη, όχι μόνο από τη βόρεια Ελλάδα αλλά από ολόκληρη την ελληνική περιφέρεια, μας στηρίζουν και μας ψηφίζουν! - Γιατί ο κόσμος θέλει να ακούει αλήθειες. Θέλει να ακούγεται η δική του φωνή στα κέντρα των αποφάσεων.
- Ξέρω καλά πως η παρουσία μου ενοχλεί.
- Δεν ανήκω σε καμιά πολιτική δυναστεία, δεν διεκδικώ κληρονομικά δικαιώματα.
- Αγωνίζομαι τριάντα ολόκληρα χρόνια για την παράταξη και τις αξίες της πατρίδας μου.
- Έμεινα όρθιος όλα αυτά τα χρόνια, αποφεύγοντας αρπαχτικά της πολιτικής και του δημοσιογραφικού χώρου.
- Στα δύσκολα, όταν κάποιοι κρύβονται, ήμουν και είμαι μπροστά.
- Ποτέ δεν με ενδιέφεραν τα γαλόνια, οι καρέκλες και τα προσωπικά οφέλη.
- Δεν σέρνομαι και δεν σύρθηκα στα πόδια κανενός.
- Φίλες και φίλοι, θα το πω για μία ακόμη φορά: Δεν έβαλα υποψηφιότητα για να φύγω αλλά για να μείνω. Και θα μείνω.
- Παραμένω στρατιώτης της αυτοδιοίκησης.
- Είμαι υπερήφανος για το έργο που προσφέρουμε μαζί με τους συνεργάτες μου όλα αυτά τα χρόνια στη Νομαρχία Θεσσαλονίκης. Κάνουμε πράξη τις δεσμεύσεις μας, δεν χαϊδεύουμε αυτιά, απόλυτη προτεραιότητα μας παραμένει το συμφέρον και η ευημερία των πολιτών του Νομού.
- Πριν από δύο μήνες υποτιμήσανε το Γιώργο Παπανδρέου, υποτιμήσανε και εμένα.
- Τη μία λένε θα πάει με τον Αντώνη, την άλλη λένε στηρίζει τη Ντόρα. Λέτε να σκέπτομαι ποιον θα ωφελήσω περισσότερο;
- Δεν μπήκα σ’ αυτήν την κούρσα για τους άλλους. Μπήκα για να εκφράσω τον απλό Νεοδημοκράτη, όλους εσάς, τον προδομένο και πικραμένο λαό της Νέας Δημοκρατίας.
- Με ρωτούν σε ποιον θα δώσω το δικό μου δαχτυλιδάκι. Τους απαντώ: Το έχω δώσει ήδη στην κόρη μου. Δαχτυλίδια φοράνε οι πρίγκιπες και εγώ τους πρίγκιπες και τα χανουμάκια τους έχω καταγγείλει προ πολλού!
- Γιατί οι γαλαζοαίματοι με τους γαλαζοαίματους κι εγώ με το λαό!
-Εσείς, ο λαός της Νέας Δημοκρατίας, δεν είστε αγέλη προβάτων, έχετε και κρίση και συνείδηση.
- Εγώ θέλω έναν κόσμο ελεύθερο, να μπορεί να λέει αυτό που θέλει μέσα στο κόμμα και να ψηφίζει ότι θέλει.
- Χωρίς πιέσεις, μακριά από πολιτικούς κηδεμόνες...[...]

Δεν υπάρχουν σχόλια: