Η ασφάλιση αυτοκινήτου «διαβατήριο» και για τον έλεγχο από τα ΚΤΕΟ
Με αυξήσεις που μεσοσταθμικά φθάνουν και το 15% κινούνται τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου μέσα στη νέα χρονιά που ξεκίνησε ,καθώς όλες σχεδόν οι εταιρίες με βάση τα αυξημένα όρια υποχρεωτικών καλύψεων για την αστική ευθύνη αναπροσαρμόζουν αντίστοιχα και τα τιμολόγια τους.
Παράλληλα οι αυξημένες απαιτήσεις για τα αποθεματικά των ασφαλιστικών εταιριών, τόσο από πλευράς της ελληνικής εποπτικής αρχής όσο και από την επικείμενη προσαρμογή με την κοινοτική οδηγία Solvency II, αναγκάζουν τις μικρές και μεσαίες ασφαλιστικές εταιρίες να εγκαταλείπουν την πολιτική των ευκαιριακών ασφαλίστρων.
Ωστόσο οι αυξήσεις αυτές προκαλούν απώλειες για τις ασφαλιστικές καθώς οι πελάτες λόγο του αυξημένου κόστους στις βασικές καλύψεις εγκαταλείπουν πρόσθετες ασφαλιστικές καλύψεις, όπως είναι η κλοπή κλπ. Επίσης εκφράζονται φόβοι ,από ανθρώπους της αγοράς, ότι σαν επακόλουθο της αύξησης των ασφαλίστρων θα έχουμε και την αύξηση των ανασφάλιστων αυτοκινήτων.
Αυτό θα έχει σαν συνέπεια εκτός από την απώλεια εσόδων για τις εταιρίες να αυξηθούν και οι δαπάνες του Επικουρικού Κεφαλαίου που καλύπτει τις περιπτώσεις των ζημιών με τα ανασφάλιστα οχήματα.
Μάλιστα το Επικουρικό Κεφάλαιο είναι ιδιαίτερα επιβαρυμένο και από το γεγονός ότι μέσα στο χρόνο που πέρασε έκλεισαν αρκετές εταιρίες, που οι εκκρεμότητες των ζημιών τους αλλά και η προσωρινή κάλυψη των ασφαλισμένων σε αυτές πέρασαν στο ταμείο, που έχει να αντιμετωπίσει ένα αυξημένο κόστος λειτουργίας.
Πάντως σε μια προσπάθεια να περιοριστεί ο αριθμός των ανασφάλιστων οχημάτων προωθείται και αναμένεται να επικυρωθεί σύντομα Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου βάσει της οποίας για να περάσει όχημα από ΚΤΕΟ θα πρέπει να έχει σε ισχύ το ασφαλιστήριο συμβόλαιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου