Κύριε πρόεδρε,
Με δεδομένη την έστω και καθυστερημένη δήλωσή σας περί του άδικου υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας και εάν η συγκέντρωση χρημάτων από τους πολίτες δεν είναι το μόνο που σας ενδιαφέρει, καταθέτω την άποψη μου.
Σκεφθείτε πως είναι παράλογο να πληρώνει ο κάτοχος ενός Hyundai 2000 κυβικών, τα ίδια τέλη με τον κάτοχο μιας Masserati επίσης 2000 κυβικών.
Οπότε τα κυβικά εκατοστά δεν μπορεί να είναι κριτήριο.
Επίσης, είναι παράλογο ο κάτοχος ενός Seat 1.4 με ιπποδύναμη 180 DIN να πληρώνει τα ίδια τέλη με μια Mercedes 1.8 και ιπποδύναμη 184 DIN ή με μια BMW 2.0 και ιπποδύναμη 170 DIN.
Οπότε και η ιπποδύναμη των αυτοκινήτων δεν μπορεί να είναι κριτήριο.
Ίσως να είναι κριτήριο η αρχική τιμή αγοράς του αυτοκινήτου συνυπολογίζοντας όμως την πραγματική αξία ενός αυτοκινήτου συν την επιβάρυνση των τελών ταξινόμησης (άλλος ένας ελληνικός παραλογισμός).
Τώρα, όσο ένα αυτοκίνητο παλιώνει του μειώνουμε τα τέλη, αλλά επειδή παλιώνοντας ρυπαίνει του τα αυξάνουμε, οπότε είμαστε πάτσι και όσο το αυτοκίνητο κυκλοφορεί πληρώνει τα ίδια αρχικά του τέλη.
Μια άλλη αδικία του συστήματος είναι η εξής:
Μιλάμε για τέλη «κυκλοφορίας» και όχι τέλη «κατοχής», οπότε είναι άδικο ο Αθηναίος που κυκλοφορεί τις μισές μέρες το χρόνο λόγω μονών – ζυγών, να πληρώνει τέλη «κυκλοφορίας» για όλο το χρόνο.
Η άποψή μου για να γλυτώσουμε από τις αέναες συζητήσεις, να αποφύγουμε τις στρεβλώσεις και τους παραλογισμούς και να καταστούμε δικαιότεροι είναι η εξής:
Καταργούμε τα τέλη κυκλοφορίας, τα σήματα, τις δαπάνες, τις ουρές, τους ελέγχους και βάζουμε ένα τέλος κυκλοφορίας στην τιμή των καυσίμων, το οποίο εισπράττεται εύκολα και άμεσα.
Όποιος κυκλοφορεί...[συνέχεια...]
Με δεδομένη την έστω και καθυστερημένη δήλωσή σας περί του άδικου υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας και εάν η συγκέντρωση χρημάτων από τους πολίτες δεν είναι το μόνο που σας ενδιαφέρει, καταθέτω την άποψη μου.
Σκεφθείτε πως είναι παράλογο να πληρώνει ο κάτοχος ενός Hyundai 2000 κυβικών, τα ίδια τέλη με τον κάτοχο μιας Masserati επίσης 2000 κυβικών.
Οπότε τα κυβικά εκατοστά δεν μπορεί να είναι κριτήριο.
Επίσης, είναι παράλογο ο κάτοχος ενός Seat 1.4 με ιπποδύναμη 180 DIN να πληρώνει τα ίδια τέλη με μια Mercedes 1.8 και ιπποδύναμη 184 DIN ή με μια BMW 2.0 και ιπποδύναμη 170 DIN.
Οπότε και η ιπποδύναμη των αυτοκινήτων δεν μπορεί να είναι κριτήριο.
Ίσως να είναι κριτήριο η αρχική τιμή αγοράς του αυτοκινήτου συνυπολογίζοντας όμως την πραγματική αξία ενός αυτοκινήτου συν την επιβάρυνση των τελών ταξινόμησης (άλλος ένας ελληνικός παραλογισμός).
Τώρα, όσο ένα αυτοκίνητο παλιώνει του μειώνουμε τα τέλη, αλλά επειδή παλιώνοντας ρυπαίνει του τα αυξάνουμε, οπότε είμαστε πάτσι και όσο το αυτοκίνητο κυκλοφορεί πληρώνει τα ίδια αρχικά του τέλη.
Μια άλλη αδικία του συστήματος είναι η εξής:
Μιλάμε για τέλη «κυκλοφορίας» και όχι τέλη «κατοχής», οπότε είναι άδικο ο Αθηναίος που κυκλοφορεί τις μισές μέρες το χρόνο λόγω μονών – ζυγών, να πληρώνει τέλη «κυκλοφορίας» για όλο το χρόνο.
Η άποψή μου για να γλυτώσουμε από τις αέναες συζητήσεις, να αποφύγουμε τις στρεβλώσεις και τους παραλογισμούς και να καταστούμε δικαιότεροι είναι η εξής:
Καταργούμε τα τέλη κυκλοφορίας, τα σήματα, τις δαπάνες, τις ουρές, τους ελέγχους και βάζουμε ένα τέλος κυκλοφορίας στην τιμή των καυσίμων, το οποίο εισπράττεται εύκολα και άμεσα.
Όποιος κυκλοφορεί...[συνέχεια...]
1 σχόλιο:
Μιας και τα ξερεις ολα,για πες μας,το οτι δεν ασφαλιζουν τα αυτοκινητα τους,οι καφροι συμπατριωτες μας,πως το βλεπεις;
Και οσον αφορα στις επιβαρυνσεις,για μενα,οσα και να βαλει,καλα κανει και τα βαζει,γιατι το αυτοκινητο,δεν ειναι φαι,για να απαιτεις να εχεις κι εσυ.Ειναι ειδος πολυτελειας.Που μονο ζημια κανει,σε ενα σωρο τομεις.
Μονο τους νεκρους και τους τραυματιες,να υπολογισεις,οι απωλειες,ειναι ασυλληπτες,τοσο σε οικονομικο επιπεδο,οσο και σε κοινωνικο.
Αποδειχτηκε ομως εμπρακτα,οτι οσο περισσοτεροι το εχουν,τοσο περισσοτερο ταλαιπωρουνται,και αυτοι,αλλα και οι υπολοιποι.
Αρα,μακαρι να φτασει η τιμη του στα υψη,οπως παλια,ωστε να αδειασουν οι δρομοι απο τις ινητηες καρμανιολες,και να αποκτησουν τα παιδακια το ζωτικο τους χωρο,που αφρονες γονεις,τους στερησαν.
Δημοσίευση σχολίου