Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2010

Όταν οι “σύμβουλοι επικοινωνίας” του ΠΑΣΟΚ έκαναν αβάντα σε πολυεθνικές…

Από το www.Olympia.gr


Τι έλεγε ο Παναγιώτης Βρυώνης, διορισμένος στο “χρυσοφόρο” ΔΣ του ΟΠΑΠ περί διαδικτυακής διαφήμισης; Διαβάστε και φρίξτε:

Πράγματι, όπως αναφέρει στην «Κ» o Παναγιώτης Βρυώνης, σύμβουλος του ΠΑΣΟΚ σε θέματα social media, μέχρι σήμερα, το κόμμα έχει βασίσει την online καμπάνια του μόνο σε AdWords. Πρόκειται για την εφαρμογή της Google, με την οποία οι διαφημίσεις προβάλλονται σε διάφορα σάιτ και ο διαφημιζόμενος χρεώνεται μόνο όταν γίνεται «κλικ» σε αυτές.


«Το ποσό που έχουμε επενδύσει σε διαφήμιση στο Ιnternet θα ήταν αδύνατο να το μοιράσουμε σε εκατοντάδες μικρά και μεγάλα sites. Και μόνον ο χρόνος για να μελετήσουμε τα στοιχεία και να κάνουμε σωστή διαχείριση της καμπάνιας θα κόστιζε περισσότερο από την ίδια τη διαφήμιση.


Η αυτοματοποίηση του AdWords μας επιτρέπει να κάνουμε ακριβώς αυτό, με ελάχιστο κόστος. Και παράλληλα, δίνει έσοδα σε μικρά sites και blogs που ένα «συνηθισμένο» media plaθα άφηνε απέξω», εξηγεί ο ίδιος.



Στο ίδιο μήκος κύματος και πολλά “Πασοκικά” blogs, υπερθεμάτιζαν: Η κυβέρνηση (ΝΔ τότε) κάλλιστα θα μπορούσε να ακολουθήσει το παράδειγμα του ιντερνετικά προχωρημένου ΠΑΣΟΚ και να μοιράσει με την κρατική διαφήμιση (όταν αυτό απαιτείται!) μέσω του πλέον απλού και αδιάβλητου τρόπου: του google adwords. Με αυτό τον τρόπο μόνο δε θα υπάρχουν παράπονα για προνομιακή μεταχείριση κάποιων αλλά θα υπάρχει και τρομερή διασπορά τόσο των διαφημίσεων όσο και των χρημάτων.


Δηλαδή οι Πασόκοι φωστήρες θέλουν να μας πείσουν ότι η “Αγία” google, είναι ο ασφαλέστερος τρόπος διασπάθισης του δημοσίου χρήματος σε διαφημίσεις. Το παγκόσμιο αυτό μονοπώλιο (α ρε Αντρέα που είσαι να δεις τους φονιάδες των λαών…) είναι αδιάβλητο από οποιοδήποτε Media plan. Μάλλον τόσο αδιάβλητο όσο η διαφαινόμενη διαχείριση της “χρυσής αγελάδας” που λέγεται ΟΠΑΠ.


Εμείς ως γνήσιοι ιθαγενείς δεν έχουμε ακούσει τίποτα από blog farming, τίποτα από Black Hat SEO, τίποτα δε γνωρίζουμε από την χειραγώγηση των Adwords.


Μένουμε λοιπόν με το στόμα ανοιχτό, ανακαλύπτοντας ότι τα adwords είναι ασφαλέστερος τρόπος ελέγχου της διαφήμισης, σε σύγκριση με τον πρωτογενή κώδικα διαφήμισης που σου δίνει την ευκαιρία να έχεις αναφορά στοιχείων και στατιστικών χωρίς διαμεσολάβηση, ακόμα και από τον ίδιο τον δικτυακό τόπο.


Άβε Καίσαρα! Με +10%, οι μελλογδαρμένοι σε χαιρετούν!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ο ορισμός του άκυρου post!Πάντα τέτοια...