Ο Χριστός, μας λέει το Ευαγγέλιο (Μτθ: η, 28-θ,1) της αυριανής Κυριακής (27-6-10), επισκέφθηκε τη χώρα των Γεργεσηνών.
Κι εκεί τον υποδέχτηκαν δύο δαιμονισμένοι.
Είναι δε πολύ χαρακτηριστικά τα λόγια με τα οποία τα δαιμόνια «υποδέχτηκαν» το Χριστό:
-Γιατί, του είπαν, ήρθες να μας βασανίσεις!
Οι βασανιστές και οι δήμιοι, που βασάνιζαν τους δυο ανθρώπους, τις οίδε για πόσα χρόνια, κατηγορούν το Χριστό σαν δήμιο και βασανιστή. Επειδή κατάλαβαν ότι θα ελευθέρωνε τα θύματά τους….
Είναι δε πολύ χαρακτηριστικά τα λόγια με τα οποία τα δαιμόνια «υποδέχτηκαν» το Χριστό:
-Γιατί, του είπαν, ήρθες να μας βασανίσεις!
Οι βασανιστές και οι δήμιοι, που βασάνιζαν τους δυο ανθρώπους, τις οίδε για πόσα χρόνια, κατηγορούν το Χριστό σαν δήμιο και βασανιστή. Επειδή κατάλαβαν ότι θα ελευθέρωνε τα θύματά τους….
Δεν ήταν όμως μόνο τα δαιμόνια, που ενοχλήθηκαν απ’ την παρουσία του Χριστού. Ήταν και η κοινωνία των Γεργεσηνών. Οι οποίοι, ούτε πολύ ούτε λίγο, ζήτησαν απ’ το Χριστό να εγκαταλείψει τη χώρα τους.
Και, βέβαια, η στάση αυτή των δαιμονίων και των Γεργεσηνών δεν αποτελεί κάποιο μεμονωμένο περιστατικό, που συνέβη μόνο… «τω καιρώ εκείνω»!
Είναι πάγια πρακτική των δήμιων και βασανιστών της κάθε εποχής.
Ή μήπως ο κόσμος, μέσα στον οποίο-εδώ και τώρα- ζούμε δεν είναι ακριβές αντίγραφο της χώρας των Γεργεσηνών;
Όπου καταβάλλεται δαιμονιώδης προσπάθεια να ενταφιαστεί το Ευαγγέλιο! Και να παραμερισθεί το οποιοδήποτε σύμβολο, θα μπορούσε να θυμίζει τον καταλυτικό λόγο της αλήθειας και της δικαιοσύνης!
Όπου κάποιοι δαιμονισμένοι σπέρνουν στους λαούς τον όλεθρο και τη φρίκη των πολέμων και της δυστυχίας!…
Όπου οι σύγχρονοι αρχιτρομοκράτες επιδεικνύουν την ίδια με τα δαιμόνια συμπεριφορά!
Όταν κατηγορούν, όσους αγωνίζονται για την τιμή και την αξιοπρέπεια τους, ως τρομοκράτες. Και χρησιμοποιούν το παμπόνηρο αυτό εφεύρημά τους, ως πρόσχημα, για να μπορούν να διαιωνίζουν τα βασανιστήρια και την καταλήστευση σε βάρος χωρών και λαών.
Ή μήπως κάποιες φωνές, που έρχονται να καταγγείλουν τα έργα και τις ημέρες των αρχιδημίων αυτών σε τοπικό ή διεθνές επίπεδο δεν τις φιμώνουν τα διάφορα ΜΜΕ! Εφευρίσκοντας διάφορες αστείες και κουτοπόνηρες προφάσεις.
Μηδέ και του διαδικτύου εξαιρουμένου…
Όπου (στο διαδίκτυο, δηλ.), συνήθως, ακούγονται συχνά φωνές αλήθειας, που δεν ακούγονται από τα άλλα ΜΜΕ. Και διαφωτίζονται έτσι πολλές πτυχές της κοινωνικής και πολιτικής ζωής. Που διαφορετικά θα έμεναν στο ημίφως της συσκότισης και του αποπροσανατολισμού.
Αλλά, όταν οι Γεργεσηνοί και οι δαιμονισμένοι του κάθε τόπου και του διεθνούς πολιτικοοικονομικού κατεστημένου, θέλουν να κάμουν κάποια μεγάλη ατιμία σε βάρος του λαού, επιστρατεύουν και χρησιμοποιούν και το διαδίκτυο.
Όπως «κακή ώρα» συμβαίνει και τώρα στην περίπτωση του δικού μας λαού. Που υφίσταται την επιδρομή καταλήστευσης σε βάρος του, απ’ τη ληστοσυμμορία των ντόπιων εφιαλτών και των διεθνών τοκογλύφων…
Οι οποίοι, προκειμένου να παραστήσουν το κακούργημά τους ως περίλαμπρο κατόρθωμα ζητούν, «εδώ και τώρα», την, με κάθε τρόπο, φίμωση των ελαχίστων εκείνων μπλογκερς, που δεν κλείνουν τα μάτια τους και τ’ αυτιά τους και το στόμα τους μπροστά στο όργιο της βαρβαρότητας, που διαδραματίζεται γύρω τους.
Όπως συνέβη τις τελευταίες μέρες, με την, πέρα από κάθε λογική και συνείδηση, αναιτιολόγητη κατάργηση από το Google ορισμένων-μεταξύ των οποίων και του δικό μου (ΥΠΕΡΒΑΣΗ)- μπλογκς.
Γεγονός, για το οποίο διαμαρτυρήθηκα, με ανοιχτή επιστολή μου προς το Google (άρθρο «διάλογος ή βαρβαρότητα»).
Και προσέξτε κάποια σημεία του διαλόγου με κάποιον «Βαλέριο Πάρη», ο οποίος ανέλαβε (ή του ανέθεσαν-δεν γνωρίζω) να παίξει το ρόλο του «πολλά βαρύ» αυτόκλητου συνηγόρου:
Βαλέριος:
Ρε φίλε χαλάρωσε λίγο, δωρεάν υπηρεσία είναι. Σταμάτα να μυξοκλαίγεσαι…
Το Google είναι μια εταιρία και ο σκοπός των εταιριών είναι το κέρδος. Όλες οι λειτουργίες της εταιρίας υπάρχουν μόνο και μόνο για να παράγουν κέρδος και για κανένα άλλο λόγο.
Οι εταιρίες αυτές λειτουργούν συνήθως προληπτικά. Από τη στιγμή που θα γίνει καταγγελία διακόπτουν την πρόσβαση στην υπηρεσία για να μη γίνουν συνένοχες οι ίδιες.
Φανταστείτε λόγου χάρη να καταγγελθεί ένα blog για παιδική πορνογραφία. Αν το Google δεν διακόψει τη λειτουργία του τη στιγμή που γίνεται η καταγγελία γνωστή σε αυτό γίνεται συνένοχος.
Είναι λάθος σας να βλέπετε πίσω από γνωστές, σύννομες και συνήθεις πρακτικές μια επίθεση στο δικό σας blog….
Το Google είναι μια εταιρία και ο σκοπός των εταιριών είναι το κέρδος. Όλες οι λειτουργίες της εταιρίας υπάρχουν μόνο και μόνο για να παράγουν κέρδος και για κανένα άλλο λόγο.
Οι εταιρίες αυτές λειτουργούν συνήθως προληπτικά. Από τη στιγμή που θα γίνει καταγγελία διακόπτουν την πρόσβαση στην υπηρεσία για να μη γίνουν συνένοχες οι ίδιες.
Φανταστείτε λόγου χάρη να καταγγελθεί ένα blog για παιδική πορνογραφία. Αν το Google δεν διακόψει τη λειτουργία του τη στιγμή που γίνεται η καταγγελία γνωστή σε αυτό γίνεται συνένοχος.
Είναι λάθος σας να βλέπετε πίσω από γνωστές, σύννομες και συνήθεις πρακτικές μια επίθεση στο δικό σας blog….
Παπα-Ηλίας: Φίλε Βαλέριε
Λέτε: «Το Google είναι μια εταιρία. Και όλες οι λειτουργίες της εταιρίας υπάρχουν μόνο και μόνο για να παράγουν κέρδος και για κανένα άλλο λόγο»…
Και παράλληλα, φίλε Βαλέριε, μιλάτε για «δωρεάν υπηρεσία»…
Και προκύπτει το εύλογο ερώτημα: Πως είναι δυνατόν μια εταιρία, της οποίας «όλες οι λειτουργίες της υπάρχουν μόνο και μόνο για να παράγουν κέρδος και για κανένα άλλο λόγο», να παρέχει τις υπηρεσίες της δωρεάν!…
Ενώ, εξ αντιθέτου, είναι υπερβέβαιο ότι πάμπολλοι μπλόγκερς, όχι μόνο ως πελάτες, αλλά και ως δημοσιογράφοι προσφέρουν δωρεάν τις υπηρεσίες τους και προς το Google και προς το κοινωνικό σύνολο…
Και παράλληλα, φίλε Βαλέριε, μιλάτε για «δωρεάν υπηρεσία»…
Και προκύπτει το εύλογο ερώτημα: Πως είναι δυνατόν μια εταιρία, της οποίας «όλες οι λειτουργίες της υπάρχουν μόνο και μόνο για να παράγουν κέρδος και για κανένα άλλο λόγο», να παρέχει τις υπηρεσίες της δωρεάν!…
Ενώ, εξ αντιθέτου, είναι υπερβέβαιο ότι πάμπολλοι μπλόγκερς, όχι μόνο ως πελάτες, αλλά και ως δημοσιογράφοι προσφέρουν δωρεάν τις υπηρεσίες τους και προς το Google και προς το κοινωνικό σύνολο…
Ασφαλώς δεν χρειάζεται να σχολιάσω το ότι η κατάργηση κάποιων μπλογκς γίνεται σύμφωνα με τις “γνωστές, σύννομες και συνήθεις πρακτικές”. Γιατί και οι ναζί ξεπάστρεψαν κάπου πενήντα (50) εκατομμύρια ανθρώπους με “σύννομες” ενέργειες…
Υποχρεούμαι όμως να αναφερθώ στο σχετικό με την “παιδική πορνογραφία” ατυχέστατο παράδειγμά σας. Γιατί θυμίζει τα λεγόμενα του Σκωτσέζου δημοσιογράφου σε κάποια πρόποση για τον “ανεξάρτητο τύπο”:
«Η δουλειά του δημοσιογράφου, λέει ο Σκωτσέζος,, είναι να καταστρέφει την αλήθεια, να ψεύδεται κατάφωρα, να διαστρεβλώνει, να διαβάλει, να κολακεύει το θεό του χρήματος και να πουλάει τη χώρα του και τους συνανθρώπους του για το καθημερινό του ψωμί. Το γνωρίζετε και το γνωρίζω και δεν μπορώ να καταλάβω τι ανοησία είναι αυτή η πρόποση στον «ανεξάρτητο Τύπο».
Είμαστε υποτελείς και εργαλεία των πλουσίων ανθρώπων που βρίσκονται στο παρασκήνιο. Είμαστε μαριονέτες! Εκείνοι τραβάνε τα κορδόνια κι εμείς χορεύουμε. Τα ταλέντα μας, οι δυνατότητες και οι ζωές μας είναι όλα ιδιοκτησία άλλων ανθρώπων.
Είμαστε διανοούμενες πόρνες”
Είμαστε υποτελείς και εργαλεία των πλουσίων ανθρώπων που βρίσκονται στο παρασκήνιο. Είμαστε μαριονέτες! Εκείνοι τραβάνε τα κορδόνια κι εμείς χορεύουμε. Τα ταλέντα μας, οι δυνατότητες και οι ζωές μας είναι όλα ιδιοκτησία άλλων ανθρώπων.
Είμαστε διανοούμενες πόρνες”
Τάδε Εφη ο Σκοτσέζος δημοσιογράφος John Swinton…
Η απαίτηση, συνεπώς, να καταργηθούν τα δικά μας τα μπλογκς, φίλε Βαλέριε, οφείλεται στο γεγονός ότι δεν ανήκουμε στις «διανοούμενες πόρνες». Επειδή, ακριβώς, ασκούμε δωρεάν και απαλλαγμένη από εξαρτήσεις δημοσιογραφία. Γιατί πάνω απ’ το μαμωνά και το κέρδος βάζουμε τον άνθωπο και τα δικαιώματά του.
Ο οποίος και τα οποία δολοφονούνται και θυσιάζονται στο βωμό του κέρδους.
Γεγονός, που ενοχλεί τα αμαρτωλά συμφέροντα της ντόπιας και διεθνούς ληστοσυμμορίας.
Ο οποίος και τα οποία δολοφονούνται και θυσιάζονται στο βωμό του κέρδους.
Γεγονός, που ενοχλεί τα αμαρτωλά συμφέροντα της ντόπιας και διεθνούς ληστοσυμμορίας.
Αυτή είναι η αλήθεια! Τα υπόλοιπα είναι σανός για το κοπάδι, που βόσκει το χόρτο της-σε μεγάλο βαθμό-εκπορνευμένης, δυστυχώς, δημοσιογραφίας…
Παπα-Ηλίας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου