Η κατάργηση της βάσης του δέκα είναι αντικίνητρο για την προσπάθεια καλύτερης μόρφωσης. Βολεύει μόνο την οικονομία και αυτό βραχυπρόθεσμα. Όχι την παιδεία. Αντί να ψηλώνουμε τον πήχη εμείς τον χαμηλώνουμε για μικροπολιτικές σκοπιμότητες. Για ψήφους ή για χαμηλότερα ποσοστά ανεργίας (που μεταφράζονται ξανά σε ψήφους) ή για καλύτερο "γέμισμα" των ενοικιαζόμενων φοιτητόσπιτων και των τοπικών καφετεριών (που πάλι μεταφράζεται σε ψήφους).
Φέτος υπήρξε αυξημένη συμμετοχή (λόγω της ανυπαρξίας βάσης), λιγότεροι αριστούχοι ως ποσοστό (γιατί να προσπαθήσουν παραπάνω αφού δεν αναγνωρίζεται η προσπάθεια) και περισσότερα γραπτά κάτω από την βάση πάλι ως ποσοστό.
Αν νομίζουν από το υπουργείο Παιδείας, ότι αυτό βοηθάει την παιδεία ή την χώρα, τότε....
είναι βαθιά νυχτωμένοι. Γιατί προσωρινά μπορεί να βοηθάει στην μείωση της νεανικής ανεργίας, αλλά αργότερα δημιουργεί έναν στρατό άχρηστων πτυχιούχων που έκαναν 10 χρόνια (αν είναι τυχεροί και δεν χάσουν απλά τα χρόνια) να βγουν από την σχολή τους και φυσικά άλλα τόσα θα ψάχνουν για μια καλή δουλειά αν την βρουν ποτέ.
Vaspersview
Φέτος υπήρξε αυξημένη συμμετοχή (λόγω της ανυπαρξίας βάσης), λιγότεροι αριστούχοι ως ποσοστό (γιατί να προσπαθήσουν παραπάνω αφού δεν αναγνωρίζεται η προσπάθεια) και περισσότερα γραπτά κάτω από την βάση πάλι ως ποσοστό.
Αν νομίζουν από το υπουργείο Παιδείας, ότι αυτό βοηθάει την παιδεία ή την χώρα, τότε....
είναι βαθιά νυχτωμένοι. Γιατί προσωρινά μπορεί να βοηθάει στην μείωση της νεανικής ανεργίας, αλλά αργότερα δημιουργεί έναν στρατό άχρηστων πτυχιούχων που έκαναν 10 χρόνια (αν είναι τυχεροί και δεν χάσουν απλά τα χρόνια) να βγουν από την σχολή τους και φυσικά άλλα τόσα θα ψάχνουν για μια καλή δουλειά αν την βρουν ποτέ.
Vaspersview
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου