Πως ετοιμάζουν το μεγάλο κόλπο με δηλώσεις περί ζημιογόνου ΟΣΕ.
Τι έλεγαν πριν ένα χρόνο θαυμάστε τους...
Επίσκεψη Αντιπροσωπείας του ΠΑΣΟΚ στα γραφεία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών - Δηλώσεις :
14/05/2009
Αντιπροσωπεία του ΠΑΣΟΚ, αποτελούμενη από το μέλος του Πολιτικού Συμβουλίου, Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου, τον πολιτικό εκπρόσωπο για θέματα Μεταφορών και Επικοινωνιών, Νίκο Σηφουνάκη, την πολιτική εκπρόσωπο για θέματα Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας, Εύη Χριστοφιλοπούλου, και τον εισηγητή του ΚΤΕ Μεταφορών, Χάρη Τσιόκα, επισκέφθηκε σήμερα τα γραφεία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, όπου συναντήθηκε με το Προεδρείο και συζήτησε για τα προβλήματα που έχουν προκύψει στον ΟΣΕ και στους σιδηροδρομικούς.
Tο ΠΑΣΟΚ ανέπτυξε προς τους εκπροσώπους των σιδηροδρομικών τις θέσεις -δεσμεύσεις του, σημειώνοντας ότι: ....
Τα τελευταία πέντε χρόνια, η ελληνική κοινωνία παρακολουθεί την διάλυση των ελληνικών σιδηροδρόμων, εξ αιτίας της πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας. Ενδεικτικά:
- Μειώθηκε η αξιοπιστία, η ποιότητα των υπηρεσιών και η ασφάλεια (πάνω από 23 ατυχήματα-δυστυχήματα)
- Υπερτριπλασιάστηκαν τα ελλείμματα (το 2009 θα ξεπεράσουν τα 9 δις)
- Με αμοιβές σε γαλάζιους «ημετέρους» διογκώθηκαν οι δαπάνες μισθοδοσίας από 240 εκ. ευρώ το 2004 που υπηρετούσαν 9000 εργαζομένους, σε 430 εκ. ευρώ με 6500 εργαζόμενους
- Χάθηκαν πάνω από 700 εκ. ευρώ από το Γ΄ΚΠΣ με αποτέλεσμα να μην ολοκληρωθεί ο εκσυγχρονισμός του τρένου
- Δεν εντάχτηκε κανένα καινούργιο έργο στο ΕΣΠΑ
- Σειρά οικονομικών σκανδάλων έχουν οδηγηθεί στην Δικαιοσύνη (εκποίηση παλαιού υλικού κτλ).
Οι εξελίξεις, με την ανακοίνωση του προγράμματος «μεταρρυθμίσεων» από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών, αποκάλυψαν τις πραγματικές προθέσεις της κυβέρνησης για εκποίηση της δημόσιας περιουσίας, εξυπηρετώντας «ημέτερους». Παρακολουθούμε την κατεδάφιση του σιδηρόδρομου και την επιχείρηση, να φορτωθούν ο Έλληνας πολίτης και οι εργαζόμενοι την αποτυχημένη πολιτική της Νέας Δημοκρατίας.
Πριν λίγες μέρες, ο υπουργός Μεταφορών, σε συνάντηση που είχε με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών, τους γνωστοποίησε το πρωτοφανές για τα ελληνικά και διεθνή δεδομένα πρόγραμμα «μισθωτής εφεδρείας», το οποίο δεν είναι τίποτε άλλο από υποχρεωτικές μαζικές απολύσεις εργαζομένων, που εργάζονται πάνω από τριάντα χρόνια, με αβέβαιο το εργασιακό και ασφαλιστικό τους μέλλον, ανοίγοντας παράλληλα το δρόμο για προσλήψεις «γαλάζιων παιδιών».
Το ΠΑΣΟΚ δηλώνει την κατηγορηματική αντίθεσή του στην πολιτική απαξίωσης-συρρίκνωσης του σιδηρόδρομου από την κυβέρνηση της ΝΔ και στα αντεργατικά μέτρα, που οδηγούν χιλιάδες εργαζόμενους στο ταμείο ανεργίας και στην ανασφάλεια.
Για το ΠΑΣΟΚ, η ανάπτυξη και ο εκσυγχρονισμός του ελληνικού σιδηροδρόμου αποτελεί προτεραιότητα, η οποία συνδέεται με την «πράσινη ανάπτυξη» και την εθνική μας οικονομία. Η σύνδεσή του με τα αναπτυσσόμενα διευρωπαϊκά δίκτυα, η ασφάλεια και η ποιότητα των υπηρεσιών προς το χρήστη είναι πρωταρχικός στόχος μας.
Δεσμευόμαστε, ως αυριανή κυβέρνηση να προχωρήσουμε στην ανασυγκρότηση του ΟΣΕ, στην πάταξη της αδιαφάνειας και κακοδιαχείρισης, με στόχο τη μείωση των λειτουργικών δαπανών, αλλά και την αναβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών.
Καλούμε την απερχόμενη κυβέρνηση να αποσύρει το σχέδιο για πρόγραμμα μισθωτής εφεδρείας- ανεργίας και να μην προχωρήσει σε νομοθετικές ρυθμίσεις.
Το ΠΑΣΟΚ, και στη Βουλή και στην κοινωνία, θα εκδηλώσει την αντίθεσή του και δηλώνει ότι, αν η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας προχωρήσει στην ψήφιση ενός τέτοιου τερατουργήματος, θα το καταργήσουμε, όπως ήδη έχουμε δεσμευτεί και για άλλους αντεργατικούς και αντιασφαλιστικούς νόμους.
Το ΠΑΣΟΚ είναι υπέρ του διαλόγου με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και τους εργαζόμενους, με στόχο την αναγέννηση των ελληνικών σιδηροδρόμων.
Πηγή δηλώσεων Pasok.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου