Η ΠΑΣΚΕ των μηχανοδηγών του ΟΣΕ ξεσπάει και μας ενημερώνει.
Τις τελευταίες μέρες εμφανίστηκαν στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο δημοσιεύματα που μιλούν για την υπογραφή νέου επικαιροποιημένου μνημονίου από την Κυβέρνηση ,που προβλέπει μεταξύ άλλων , την μείωση του προσωπικού κατά 50% στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ την εκχώρηση του 49 % του management σε ιδιώτη , το κλείσιμο μεγάλου μέρους του υφιστάμενου δικτύου την αύξηση έως και 60 % των τιμών των εισιτηρίων των τρένων , καθώς και την κατάργηση όλων των συλλογικών συμβάσεων με ταυτόχρονη επιπλέον μείωση των βασικών μισθών των εργαζομένων κατά 20 και πλέον τοις εκατό .
Όλα αυτά αποσκοπούν στο να γίνει πιο ελκυστική , περσότερο ευέλικτη , αλλά κυρίως κερδοφόρα όπως ευαγγελίζονται οι νεοφιλελεύθεροι ταλιμπάν , η εταιρεία που εργαζόμαστε , προκειμένου -πολύ απλά- να εκχωρηθεί στο ιδιωτικό κεφάλαιο . Στο βωμό αυτής της λογικής που δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την ιστορία τον πολιτικό λόγο , την φυσιογνωμία , την ιδρυτική διακήρυξη της 3Ης Σεπτέμβρη , αλλά και το πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ , οι σημερινοί κυβερνώντες εμπιστεύονται τις προτάσεις αυτών που ευθύνονται για την κρίση και την κακοδιαχείριση του σιδηροδρόμου .
Δυστυχώς έχουν επιλέξει τον ίδιο δρόμο με αυτόν που κατήγγειλαν μέχρι χτες . Και μάλιστα πολύ χειρότερο καθώς με τις πολιτικές που σχεδιάζουν για τον σιδηρόδρομο , οι περαστικοί από τα ρετιρέ της εξουσίας , στοχοποιούν αποκλειστικά και μόνο τους εργαζόμενους , αυτούς που ακόμα και ο ίδιος ο εκπρόσωπος της Τρόικας δήλωσε ότι πληρώνουν για την επίπλαστη κρίση δανεισμού της χώρας , δυσανάλογο μερίδιο. Και απαιτούν από το επιβατικό κοινό με την αύξηση των κομίστρων , να πληρώσει για τις μίζες που εδώ και 20 χρόνια εκτόξευσαν το έλλειμμα σε δυσθεώρητα και δυσανάλογα ύψη.
Δηλώνουμε ότι αυτές οι πολιτικές αποφάσεις από όπου και αν προέρχονται , όποιος και αν είναι ο εμπνευστής τους , είναι καταδικαστέες στο σύνολο του κόσμου της εργασίας , ενώ καθιστούμε σαφές στην κυβέρνηση ότι ΔΕΝ έχει καμιά πολιτική νομιμοποίηση για ξεπούλημα του σιδηροδρόμου . Οι πολιτικές αυτές ΔΕΝ θα περάσουν . Θα καταργηθούν, όπως καταργήθηκαν στην πράξη με τις ενέργειες του συνδικάτου αντεργατικοί νόμοι σαν τον 3429/2005 , που οι σημερινοί κυβερνώντες ξεθάβουν για να υλοποιήσουν σε συνδυασμό με τους 3845 κ 3833 τα νεοφιλελεύθερα τους σχέδια . Αρχικά στον σιδηρόδρομο και μετά στις υπόλοιπες ΔΕΚΟ .
Στον Πρωθυπουργό και την κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ , θυμίζουμε τις προεκλογικές τους εξαγγελίες και το πρόγραμμα του κινήματος για τον σιδηρόδρομο.
Κανείς από εμάς δεν αρνείται την ανάγκη εκσυγχρονισμού και ανάπτυξης του μέσου . Aυτή αποτελεί νομοτέλεια την εποχή που η κοινωνία στρέφει το βλέμμα της σε μέσα μεταφοράς οικονομικά και λιγότερο ρυπογόννα. Ο σιδηρόδρομος αποτελεί το εργαλείο της νέας ανάπτυξης που θα είναι βασισμένη στο σεβασμό των παραγωγικών μέσων στο περιβάλλον . Ένα αιώνα μετά την βιομηχανική επανάσταση που βασίστηκε στο σιδηρόδρομο το ίδιο μέσο καλείται και έχει να δώσει τη λύση στην καταπολέμηση της ρύπανσης του πλανήτη .
Όμως η πολυδιαφημιζόμενη νέα σχέση κράτους πολίτη έχει πάει περίπατο, αφού οι κυβερνώντες δεν δέχονται καν να ακούσουν οποιαδήποτε άλλη άποψη. Θεωρούν ότι έχουν το αλάθητο .
Σύντροφοι , μην υποτιμάτε την οργή μας .
Οι ιδιώτες που ενδιαφέρονται για το 49 % της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , αλλά και όσοι κόπτονται για να ξεπουλήσουν δημόσιο πλούτο , θα πρέπει να πάρουν πρώτα τα κλειδιά των μηχανών . Και αυτά είναι φυλαγμένα εδώ και 100 χρόνια στα μηχανοστάσια .
Οι εκλεγμένοι με το ψηφοδέλτιο της ΠΑΣΚ στο σωματείο μηχανοδηγών ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Θεοδωρόπουλος Επαμ. - Πρόεδρος Σωματείου Μηχανοδηγών
Θεοδωρόπουλος Επαμ. - Πρόεδρος Σωματείου Μηχανοδηγών
Γκαντζιντικίδης Πασχάλης – Ταμίας Σωματείου Μηχανοδηγών ,
Συρόπουλος Σπύρος – Εκπρόσωπος Εργαζομένων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και μέλος του ΔΣ σωματείου Μηχανοδηγών
Γενιδούνιας Κώστας - Μέλος ΔΣ Σωματείου Μηχανοδηγών
Φιλιππόπουλος Ιωάννης –Μέλος ΔΣ Σωματείου Μηχανοδηγών .
4 σχόλια:
Επιτέλους, η νεοφιλελεύθερη Κυβέρνηση του ΠΑ.ΣΟ.Κ δεν θα μπορεί να κοροϊδέψει για πολύ ακόμα τα στελέχη και τους φίλους του Κινήματος. Η αντίδραση ξεκινά από μέσα. Οι ψηφοφόροι και τα στελέχοι του ΠΑ.ΣΟ.Κ δεν πρόκειται να δικαιολογήσουν αυτά τα αντιλαϊκά μέτρα που σκοπό δεν έχουν τη βελτίωση του βιοτικού μας επιπέδου, αντίθετα μάλιστα, δημιουργούν εργαζόμενους 'φτωχούς'. Το σοσιαλιστικό κίνημα είναι αδελφός του εργατικού κινήματος, καθώς και τα δύο θέτουν στο επίκεντρο τον άνθρωπο. Η Κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου δείχνει να το έχει ξεχάσει.
Sonriente
κι εγω μπορω να τη φανταστώ χωρίς τραίνο. Και εύχομαι να γίνει έτσι....
Μετά το στραπάτσο που έπαθα... στην προσπάθειά μου να ταξιδέψω με τον ΟΣΕ από Θεσ/νίκη - Αθήνα, ειλικρινά ένοιωσα τόσο κορόϊδο που παρακαλάω να ξεπατωθεί όλος ο ΟΣΕ ή να πουληθεί σε κάποιον να τον κάνει σωστή εταιρία. Να εξυπηρετεί τους πολίτες κι όχι να τους γονατίζει. Ούστ και πάλι ούστ.
Προς Vlaxos
“Vlaxos” κορόιδο δεν είσαι, αλλά το πας φιρί-φιρί να γίνεις… Διότι αυτό το εισιτήριο Θες/νίκης - Αθήνας θα το πληρώσεις, όταν πάρει τον ΟΣΕ ο ασύδοτος ιδιώτης, στη διπλάσια τιμή. Κι αν αυτό εσένα δε σε νοιάζει γιατί μπορεί να έχεις λεφτά, υπάρχουν άνθρωποι που λόγο τις κακής οικονομικής τους κατάστασης θα δυσκολευτούν από μια τέτοια αύξηση.
Ο Δικομματισμός έχει συνέχεια και συνέπεια στις πολιτικές που εναντιώνονται στα συμφέροντα του απλού πολίτη. Μνήμης αναμόχλευση, κλικ εδώ
Δημοσίευση σχολίου