Τετάρτη 4 Αυγούστου 2010

«Γυμνές» αλήθειες από τη Lady Gaga

lady-gaga-vanityfair.jpg
 Photograph by Nick Knight.

 Σε συνέντευξή της στο αμερικανικό περιοδικό Vanity Fair, για το οποίο φωτογραφήθηκε γυμνή, η τραγουδίστρια αποκάλυψε μεν ότι κάνει χρήση του ναρκωτικού «ίσως μία με δυο φορές το χρόνο».

 Η Lady Gaga παραδέχθηκε ότι κάνει “περιστασιακά” χρήση κοκαΐνης, αποθάρρυνε, όμως, τους θαυμαστές της από το να τη μιμηθούν.
Η διάσημη τραγουδίστρια της οποίας το πρώτο άλμπουμ έχει ήδη πουλήσει πάνω από 12 εκατομμύρια αντίτυπα, ανέφερε: "Δεν θέλω οι θαυμαστές μου....
να το μιμηθούν αυτό ποτέ".
Στο παρελθόν είχε αναφερθεί σε σοβαρά προβλήματα με τα ναρκωτικά, πριν γίνει διάσημη.
Πέρσι δήλωσε στον “Observer” ότι είχε κάνει κατάχρηση κοκαΐνης όταν αγωνιζόταν να γίνει αναγνωρισμένη καλλιτέχνης στη Νέα Υόρκη, αλλά στη συνέχεια σταμάτησε με τη βοήθεια του πατέρα της.
"Κατάφερα να σταματήσω επειδή πανικοβαλλόμουν περισσότερο υπό την επίρροια ναρκωτικών παρά νηφάλια", είχε δηλώσει τότε, προσθέτοντας: "επομένως είμαι εντάξει τώρα".
 Σε άλλο σημείο της συνέντευξής της στο Vanity Fair, η Lady Gaga δήλωσε ότι είναι "διαρκώς μόνη" παρά την παγκόσμια αναγνώρισή της. "Είμαι μόνη όταν είμαι σε σχέσεις. Αυτή είναι η κατάστασή μου ως καλλιτεχνης", υποστήριξε η διάσημη τραγουδίστρια.
Η ίδια δήλωσε επίσης ότι δεν έχει χρόνο για νέες γνωριμίες και υποστήριξε ότι έπιστεύει πως όταν κοιμάται με κάποιον τότε αυτός "της παίρνει τη δημιουργικότητά της".

enet

Δεν υπάρχουν σχόλια: