Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

Κύριε Παπακωνσταντίνου εάν λέει ψέμματα ο Τσουκάτος γιατί είναι έξω; Εάν λέει αλήθεια…

…ποιός είναι αυτός που σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε την τύχη ενός λαού;

ΑΜΕΣΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΩΡΑ. ΤΑ ΜΜ”Ε” ΣΥΓΚΑΛΥΨΑΝ ΤΗΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ.

Να υπενθυμίσουμε ότι ο κύριος Παπακωνσταντίνου υπέγραψε το μνημόνιο και διαχειρίζεται με πληρεξούσιο της κυβέρνησης την περιουσία του Ελληνικού λαού. Αναμένουμε τις σημερινές εξελίξεις.

Διαβάστε:

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Καλώς. Αυτό, βέβαια, σημαίνει ότι εδώ έχουμε εμπλοκή του Κόμματος του ΠΑΣΟΚ σε μία παράνομη αποδοχή χρημάτων, «μαύρου χρήματος», προερχόμενο από τα «μαύρα ταμεία» και σημαίνει ότι πλέον κινητοποιείται η διαδικασία που προβλέπει ο εκλογικός νόμος στην Ελλάδα για την επιστροφή της επιχορήγησης που έλαβε το ΠΑΣΟΚ το 1999, όπως επίσης και της επιχορήγησης από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Τι έχετε να πείτε πάνω σε αυτό;
ΜΑΡΤΥΣ (Θεόδωρος Τσουκάτος): Κύριε Καμμένε, επ’ αυτού με ρωτάτε αν υπάρχει τέτοια διαδικασία; Αυτό δεν είναι θέμα να σας απαντήσω εγώ. Εγώ είπα τα συγκεκριμένα στοιχεία, ότι το Κόμμα μου έκανε εκλογική καμπάνια και συνέβησαν αυτά. Δεν έχω, δηλαδή, να πω τίποτα στο ερώτημά σας, να σας δώσω εγώ το στίγμα.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Στις 23-6-2008, ο εκπρόσωπος Τύπου του Κόμματος του ΠΑΣΟΚ, ο κ. Παπακωνσταντίνου, στο ΑΠΕ απάντησε σε μία ερώτηση του κ. Νίκου Ευαγγελάτου ως εξής: «Νίκος Ευαγγελάτος: Κρατώ πάντως, κύριε Παπακωνσταντίνου, ότι λέτε ότι με κανέναν τρόπο τα χρήματα αυτά, είτε σπαστά είτε εις ολόκληρον, δεν μπήκαν στα ταμεία του ΠΑΣΟΚ. Άρα, τα πήρε ο κ. Τσουκάτος, δηλαδή. Δεν βγαίνει αλλιώς. Γεώργιος Παπακωνσταντίνου: Δεν μπορώ να ξέρω ποιος πήρε, κύριε Ευαγγελάτε, τι. Εγώ σας λέω ό,τι προέκυπτε, κοιτάζοντας τα βιβλία μας και ρωτώντας τους ανθρώπους που ήταν τότε υπεύθυνοι. Είναι πολύ απλά τα πράγματα. Αντώνης Δελλατόλας: Κάποιος, όμως, κύριε Παπακωνσταντίνου, λέει ψέματα, έτσι; Γεώργιος Παπακωνσταντίνου: Είναι προφανές ότι υπάρχει μια ανακολουθία. Εδώ, όμως, εγώ δεν είμαι ούτε δικαστής, δεν είμαι δικαιοσύνη, δεν είμαι εισαγγελέας. Εγώ σας απαντώ ως ένα υπεύθυνο πολιτικό Κόμμα. Και αυτό είναι ατράνταχτο».
Έχουμε, δηλαδή, ουσιαστικά, κύριε Τσουκάτε, την ανατροπή και τη μη αποδοχή εκ μέρους του ΠΑΣΟΚ, του επίσημου εκπροσώπου, του κ. Παπακωνσταντίνου, αλλά και του Προέδρου του κ. Παπανδρέου, ότι τα χρήματα αυτά δεν μπήκαν στο ΠΑΣΟΚ. Υπάρχει, λοιπόν, όπως αντιλαμβάνεστε ένα θέμα εδώ σε σχέση με την Επιτροπή μας, διότι ή εσείς μας λέτε την αλήθεια και εκείνοι λένε ψέματα -συμπεριλαμβανομένου του σημερινού Υπουργού Οικονομικών και του Πρωθυπουργού- ή εσείς μας λέτε ψέματα και εκείνοι την αλήθεια. Πρέπει, λοιπόν, εδώ να αποφασίσουμε. Υπάρχει κάποια άλλη περίπτωση εκτός από αυτές τις δύο περιπτώσεις; Να χάθηκαν, δηλαδή, τα λεφτά κάπου στο δρόμο;
ΜΑΡΤΥΣ (Θεόδωρος Τσουκάτος): Κάποια άλλη περίπτωση δεν υπάρχει. Είναι σίγουρο, όπως δήλωσα και στην τοποθέτησή μου, ότι το Κόμμα μου, μην παίρνοντας το πολιτικό θάρρος να παραδεχτεί αυτήν την πρακτική, υποκρίνεται και στρουθοκαμηλίζει και το ότι αυτή τη στιγμή, έπειτα από τόσον καιρό, δεν φτιάχτηκε ποτέ μια επιτροπή να ερευνήσει το ζήτημα, να καταλήξει σε συγκεκριμένες αποφάσεις, να βγάλει ένα πόρισμα, δείχνει την πραγματικότητα.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΥΣΑ (Βασιλική Τσόνογλου-Βυλλιώτη): Μα, κύριε Τσουκάτο, επισήμως το ΠΑΣΟΚ διέψευσε… Διαβάστε την συνέχεια του άρθρου »

Δεν υπάρχουν σχόλια: