Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010

Hellas on line κάθε μέρα και μια έκπληξη για τους συνδρομητές της...(δυσάρεστη)

Η ιστορία που θα διαβάσετε βασίζεται σε πραγματικά περιστατικά και σκοπό έχει την ενημέρωση και μόνο των μελλοντικών συνδρομητών της εταιρείας Hol.
Ονομάζομαι τάδε....και είμαι σχεδόν μία εβδομάδα συνδρομητής της hol η απόφασή μου να αλλάξω πάροχο σταθερής τηλεφωνίας και internet ήταν η δελεαστική προσφορά που είχα μέσω τηλεφωνικού μάρκετινγκ και καθότι ήμουν και συνδρομητής vodafone και η έκπτωση στο κινητό και στο σταθερό ήταν αρκετά γενναία για την εποχή που διανύουμε.
Έτσι έκανα το λάθος να πω ναι και να προχωρήσω στην διαδικασία.Απόκτησα λοιπόν τον...
εξοπλισμό έκανα τις απαραίτητες ενέργειες και περιχαρείς ξεκίνησα από που φυσικά από το internet.
Την πρώτη ημέρα έφαγα το πρώτο σοκ,ταχύτητα αργή ,δεν πειράζει λέω θα πάρω την εξυπηρέτηση πελατών να δούμε τι θα κάνω.Πράγματι τα παιδιά άψογα στην δουλειά τους την επομένη μου αύξησαν την ταχύτητα.

Ημέρα δεύτερη ανοίγοντας τον υπολογιστή μου παρατήρησα ότι δεν φόρτωνε ο explorer προσπάθησα αρκετέ φορές μάταια όμως.
Ξανά τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών ξανά τα ίδια.Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας κε Τάδε μου να σας δώσουμε με sms τις ρυθμίσεις να αλλάξουμε κανάλι μήπως επηρεάζεται κτλπ. , η υπομονή μου άρχισε να εξαντλείται.

Ημέρα 3,4,5,6,7 καταλήξαμε για να μην σας κουράζω να έχω internet  που σέρνεται,να μην έχω σταθερό τηλέφωνο και όταν επικοινώνησα σήμερα(10.00 μ.μ) με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών να πέσει ο ίδιος τους ο server και να περιμένω χωρίς να κοιμηθώ να με πάρουν τηλέφωνο για να μου λύσουν το πρόβλημα.

Ρε άντε μην σας πω καμία βαριά κουβέντα βραδιάτικα.
Αύριο το πρωί τα απαραίτητα δικαιολογητικά και σε άλλη εταιρεία.

Υ.Γ....Το περιστατικό είναι απολύτως αληθινό(τσεκαρισμένο.

1 σχόλιο:

xristakis41 είπε...

Εγώ έχω HOL και είμαι ευχαριστημένος και με είχαν συμβουλέψει να μη μπλέξω με Vodafone ο συνδυασμός και των δύο δεν είναι πετυχημένος