Στα
είδωλα της ακροαριστεράς (άσυλο, κρατικισμός, Εξάρχεια, μίσος κατά της
αστυνομίας, καταλήψεις δημοσίων χώρων, κ.λ.π.) προστίθονται πλέον και οι
μετανάστες. Όχι οποιοσδήποτε αλλοδαπός αλλά κυρίως οι εξαθλιωμένες
μάζες εξ ανατολών. Στα πλούσια προάστια της Αθήνας, με το πούρο στο
χέρι, μέσα στην πισινάρα τους, με την αλλοδαπή να κρατάει την
σαμπάνια περιμένοντας να σερβίρει, οι καλοπληρωμένοι από Δημόσιο, ΔΕΚΟ,
ή Ε.Ε. διανοούμενοι, μας κηρύττουν τις ανώτερες ιδέες τους περί
ανθρωπιάς, αλληλεγγύης, συμβίωσης με τους ξένους. Ποτέ δεν έχουν
προσφέρει ούτε ένα σεντ από τα χρήματά τους....για την ανακούφιση των
πολυαγαπημένων τους, ποτέ δεν κατέβηκαν στους δρόμους της Αθηνάς και της
Σοφοκλέους να ταΐσουν ή να ντύσουν έναν από αυτούς που υποστηρίζουν.
Αυτά συνήθως τα κάνουν άγνωστες ομάδες φιλάνθρωπων και η εκκλησία. Για
τους ακροαριστερούς οι μετανάστες δεν είναι
τίποτα άλλο από ένα αντικείμενο ιδεολογικής εκμετάλλευσης. Αν κόβονταν
αμέσως τα παχυλά κρατικά κονδύλια που τους ταΐζουν για να ενισχύσουν
τους αλλοδαπούς, θα έβγαιναν εξαγριωμένοι στους δρόμους για να πετάξουν
τους μετανάστες έξω από την χώρα. Ξέρουν ότι οι λαθρομετανάστες από
ισλαμικά καθεστώτα δεν μπορούν να ενταχθούν στα Ευρωπαϊκά κράτη διότι
τους λείπουν τα στοιχεία που συνιστούν τον Ευρωπαίο:
Ελληνική παιδεία, ρωμαϊκό δίκαιο, χριστιανική ηθική, επιρροή από την
αναγέννηση, από την Γαλλική επανάσταση, κοινή ιστορία. Η μόνη
ανομολόγητη αιτία των ακροαριστερών για την οποία επιθυμούν μια μαζική
μετακίνηση λαών προς την Ελλάδα, είναι διότι πιστεύουν ότι με αυτή την
ανομοιογενή ανένταχτη μάζα θα δημιουργηθεί ΔΗΜΟΦΡΑΦΙΚΗ
ΑΛΛΟΙΩΣΗ, ΚΛΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΑΘΡΟΤΗΤΑ,
ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΤΗΣ ΜΕΣΑΙΑΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ, ΓΕΟΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ,
ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ. Δεν βρίσκουν όμοιούς
τους στην χώρα για να τους συνδράμουν στο έργο της ανατροπής
(καταστροφής) και δημιουργίας μιας ουτοπίας μέσω της βίας και βλέπουν
στο πρόσωπο του άθλιου την δυνατότητα να δημιουργήσει η παρουσία του και
μόνο τα προαναφερόμενα.
S.B
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου