Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

Η "Φιλελεύθερη" ΝΔ και τα ταξί...

Η Νέα Δημοκρατία θα πρέπει επιτέλους να αποφασίσει αν είναι ένα φιλελεύθερο κόμμα, δηλαδή ένα κόμμα της ελεύθερης αγοράς ή ένα κόμμα που ενισχύει τον κρατισμό και τον παρασιτισμό. Θα πρέπει κάποια στιγμή η ΝΔ να αποφασίσει μέσα της, αν...
ο Έλληνας πολίτης θα είναι στο εξής ελεύθερος να ασκήσει το επάγγελμα που επιθυμεί και όπου επιθυμεί ή θα πρέπει να συνεχίσει να καταβάλει «νταβατζιλίκι» ως αέρα για την άσκηση ενός επαγγέλματος.

Κατανοούμε ότι είναι γλυκιά η εξουσία και ότι θα πρέπει να επιτευχθεί ο στόχος της κατάληψης της εξουσίας, αλλά σήμερα η Ελλάδα θέλει ρήξεις και λύσεις και όχι συντήρηση του ίδιου κρατικοδίαιτου και παρασιτικού καθεστώτος. Αναρωτιόμαστε, τι θα την κάνει άραγε την εξουσία η ΝΔ στις σημερινές συνθήκες, αν την κερδίσει με ψεύτικες υποσχέσεις;; Αν το ΠΑΣΟΚ ήδη καταρρέει μόνο σε 20 μήνες, η ΝΔ θα εξαφανιστεί μέσα σε ένα τετράμηνο, διαμαρτυρόμενη κι αυτή για την μη συναίνεση του ΠΑΣΟΚ.  

Είναι γεγονός ότι οι επαγγελματίες του κλάδου, εξ αιτίας του κλειστού επαγγέλματος (ταξιτζή, φορτηγατζή κ.λ.π.),  έχουν επενδύσει περιουσίες και έχουν δανειστεί τεράστια ποσά προκειμένου να αποκτήσουν μια άδεια ταξί ή φορτηγού και μάλιστα χωρίς το κράτος και το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο να κερδίζουν το παραμικρό από αυτή την συναλλαγή του «αέρα». Όμως θα πρέπει τόσο το ΠΑΣΟΚ, όσο και η Νέα Δημοκρατία, να απολογηθούν  γι’ αυτή την απαράδεκτη κατάσταση, την οποία οι ίδιοι δημιούργησαν και συντήρησαν και να καθίσουν τώρα κάτω να βάλουν ένα τέρμα σε όσα απαράδεκτα μας κρατούν στο χθες.

Αν μπορούν καλώς.
Διαφορετικά αν δεν μπορούν, ας μας αδειάσουν τη γωνιά και οι δύο.  



3 σχόλια:

ogdontaris είπε...

αλήθεια πιο θα είναι το όφελος των πολιτών και της Ελληνικής οικονομίας αν θα μπορεί ο καθένας να γίνει ταξιτζής ΧΩΡΙΣ να ρισκάρει επιχειρηματικά ούτε 1 ευρώ?

Michalis Sinikoglou είπε...

Εάν κατάλαβα καλά λες στο άρθρο πως "επειδή είναι η ΝΔ "φιλελεύθερη" και το άνοιγμα των ταξί είναι φιλελευθερισμός πρέπει η ΝΔ για να είναι φιελεύθερη να υποστηρίζει την άρση των περιορισμών στα ταξί" δηλαδή το άρθρο σου κειμαίνεται στην λογική ότι "το μπουζούκι είναι όργανο, και ο αστυνομικός είναι όργανο, άρα ο αστυνομικός είναι μπουζούκι..". Είσαι εντελώς λάθος σε αυτή σου την τοποθέτηση λοιπόν.
Δεύτερον το ότι οι άδειες έφτασαν να έχουν τέτοια τιμή δεν ειναι αποτέλεσμα των "κυβερνητικών λαθών" των "κακ΄ν κυβερνήσεων" που πρέπει να απολογηθούν. Δεν το καταλαβαίνω αυτό. Οι τιμές των αδειών έφτασαν εκεί που έφτασαν γιατί το επάγγελμα περιορίζει την είσοδο νέων επαγγελματιών. Και αυτό συμβαίνει γιατί σε αντίθεση με όλα τα άλλα επαγγελματα το επάγγελμα των ταξί δεν καθορίζει την τιμή της υπηρεσίας με βάση την προσφορά και την ζήτηση, αλλά μια ορισμένη τίμή από το υπουργείο γιατί δεν γίνεται αλλιώς να δουλεψει το επάγγελμα. Πως να το κάνουμε, δεν είναι παντοπωλείο το επάγγελμα.
Και τρίτον ότι ταμπέλα και να θέλει να κουβαλάει ένα κόμμα οφείλει κατά την γνώμη μου να διαμορφώνει πολιτική με βάση το κοινωνικό συμφέρον και στην τελική έγραψες ένα ολόκληρο άρθρο και δεν είπες ούτε λέξη για το αν υπάρχει ή θα υπάρξει ένα όφελος για τον ΈΛληνα πολίτη από αυτό...

Unknown είπε...

Ρε φίλε συγγνώμη τί με νοιάζει αν είναι η ΝΔ φιλελεύθερη ή "φιλελεύθερη"??? Εγώ τί όφελος έχω από αυτό που κάνει το ΠΑΣΟΚ με τα ταξί δεν καταλαβαίνω!!! Θα μειωθεί η τιμή της ταρίφας και των χιλιομέτρων ή θα αυξηθεί??? Εμένα αυτό με ενδιαφέρει. Να αλλάξει η παροχή της υπηρεσίας το θεωρώ απίθανο και εκεί οι ταξιτζίδες είναι για γέλια.
Το μόνο που κατάφερε η κυβέρνηση είναι τόσο καιρό να μην έχει ταξί και να ξεφτυλιζόμαστε και στους τουρίστες.