Κυριακή 31 Ιουλίου 2011

Διαβάστε τι σκαρφίστηκαν οι απατεώνες του ΠΑΣΟΚ

Αγαπητοί φίλοι του citypressblog πριν λίγες ημέρες μου ήρθε το εκκαθαριστικό της εφορίας,χαρούμενος γιατί η επιστροφή μου ήταν γύρω στα 1600 € άνοιξα τον φάκελο με αγωνία.
Προς μεγάλη μου έκπληξη με καλούσαν στην τοπική ΔΟΥ για επανεξέταση της δήλωσης μου μια και την είχα καταθέσει ηλεκτρονικά(τι το ήθελα).
Την επόμενη...
μαζί με τις 1400 αποδείξεις μου έφτασα στην ΔΟΥ, αφού έφαγα την ταλαιπωρία στην ουρά και ο υπάλληλος με επανεξέτασε ζήτησα να μάθω ποτέ θα πάρω ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ η απάντηση ήταν θα δούμε.
ΡΕ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ ΠΙΣΩ εμένα βρήκαμε και τόσους άλλους που εχουμε οικογένειες και είμαστε μισθωτοί να μας κάνετε Καψόνι,νόμιμοι είμαστε και δεν χρωστάμε σε κανέναν δώστε τα λεφτά στον κοσμάκη και αφήστε τα μαγικά σας αφού δεν σας βγαίνει τίποτα ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ...

Σ.Κ αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια: