Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Αναστολή λειτουργίας του www.Citypress-gr.blogspot.com...

Αγαπητοί φίλοι το Citypress-gr.blog μετά από τρία χρόνια συνεχής παρουσίας στο διαδίκτυο  αναστέλλει την  λειτουργία του , ευχαριστούμε όλους και όλες εσάς που μας τιμήσατε τόσα χρόνια με την παρουσία σας σε αυτή την μικρή γωνία του διαδικτύου...
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους φίλους μου blogger Olympia, Taxalia, Onlinepress, Pyrgosnews Antilogos, Dexi extrem, logia starata , Προεδρική δημοκρατία, Έχω μάτια και βλέπω , Vasper naxios, τον Τάσο την Πόπη...συγνώμη αν ξέχασα κάποιον...φιλία να περνάτε καλά και πιστεύω σύντομα η Ελλάδα μας να βρει τον Έλληνα Πούτιν τον άνθρωπο που θα μας ελευθερώσει από την μαύρη καταχνία που σκεπάζει την χώρα και τον λαό μας...

23 σχόλια:

archaeopteryx είπε...

Εάν ήμουν περίεργος, θα σε ρωτούσα "γιατί?". Αλλά δεν είμαι περίεργος, και δεν σε ρωτάω.

Antilogos είπε...

Εύχομαι σύντομα να ανακαλέσεις ...

http://naxios.blogspot.com είπε...

Φίλε εύχομαστε σύντομα να ανακαλέσεις ...

exomatiakaivlepo είπε...

Να είσαι πάντα καλά
Σε ευχαριστώ για ΟΛΑ , την φιλία, τις συμβουλές, την εμπιστοσύνη και για το βήμα που μου έδωσες μέσω του Citypress.

mikros fokion είπε...

ελπιζω η αναστολη να διαρκεσει μικρο διαστημα... και οπως και ναχει καλη τυχη (απαραιτητη στους καιρους που ζουμε)

logiastarata είπε...

Να σαι πάντα καλά ! Μακάρι η αναστολή να μην κρατήσει πολύ...

Βασίλειος Περαντζάκης είπε...

Να είσαι καλά φίλε και να γυρίσεις γρήγορα.

Κωνσταντίνος Τερζής είπε...

Σου εύχομαι να έχεις την ίδια δύναμη από όπου και αν συνεχίσεις

ONLINE-PRESS είπε...

Γιάννη
Να ανακαλέσεις γιατί το μετερίζι σου το έχουμε όλοι ανάγκη
Αδελφικά
Δημήτρης

apneagr είπε...

Καλή τύχη σε ότι και αν κάνεις και ελπίζω να σε ξαναδούμε κάποτε
apneagr

Ανώνυμος είπε...

;

Χασάπης Πέτρος είπε...

Αδερφέ μου,
Μπορεί πολλά να σε απογοήτευσαν, όπως κι εμένα, όμως ένα πράγμα δεν μας απογοητεύει ποτέ. Οι ιδέες μας.
Επειδή σε γνώρισα, εσύ όχι απλά δεν πρέπει, αλλά δεν έχεις το δικαίωμα να λείψεις από τη μάχη για τη δημοκρατία που ονειρευόμαστε.

i-politiki είπε...

Είναι εξάρτηση, θα ξανάρθεις...
Πάμε στοίχημα;

News Gem είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
News Gem είπε...

Προσωπικά σου εύχομαι καλή συνέχεια και θα ήθελα να σε ευχαριστήσω με τη σειρά μου για την εμπιστοσύνη για τις δημοσιεύσεις που μου επέστρεψες να κάνω.

Ελπίζω ν' αλλάξεις γνώμη και να ξανασυνεχίσουμε όλοι μαζί πάλι.

Φιλιά πολλά.

filologos10 είπε...

Σας ευχαριστούμε για την ενημέρωση και τις παρεμβάσεις. Κι εγώ πιστεύω ότι η ενασχόληση με τα ιστολόγια είναι "εξάρτηση" κι ελπίζω σε μια σύντομη επιστροφή σας. Να είστε καλά σε ότι και να κάνετε

NewNeuromancer είπε...

Για την ιστολογία (blogging) ευτυχώς δεν υπάρχει μεθαδόνη.

«Αναστέλω», πάει να πει ότι διακόπτω προσωρινά… Αυτό μπορεί να γίνει το αποδεκτό, μόνο για ξεκούραση, για «αγρανάπαυση». Γιατί όπως έχω γράψει και για άλλους συμπλόγκερ, όπως ο Dr.SeenG (ο οποίος ευτυχώς αναθεώρησε γρήγορα), αν φεύγουν οι καλύτεροι –οι άριστοι– τότε ποιοί θα μείνουν σε τούτους τους δύσκολους καιρούς;

Διακρίνω στο κείμενο έναν υπαινιγμό απογοήτευσης. Φίλε, η αίσθηση ότι αυτοί οι «πρωτοκλασάτοι» προδότες της Βουλής τα έχουν όλα υπό έλεγχο και ότι τίποτα δεν θα αλλάξει είναι μια ψευδαίσθηση, που μερικές φορές με επηρεάζει κι εμένα. Όμως να είσαι σίγουρος πως το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω. Οι αλλαγές θα συμβούν γιατί το θέλουμε όλοι. Όλοι μαζί ενωμένοι και εναντίον τους θα τα καταφέρουμε. Μην ξενάς αυτό που έγραψε ο Paulo Coelho στον «Αλχημιστή»: «όταν θέλεις κάτι πάρα πολύ, το Σύμπαν ολόκληρο συνωμοτεί για να το καταφέρεις».

Σου εύχομαι με το καλό να επιστρέψεις στις επάλξεις. Μέχρι τότε, βοήθησε με την σκέψη σου τη «συνομωσία του Σύμπαντος»…

Ευχαριστώ σε, πάνω από όλα, για την βοήθεια που έδειξες και σε εμένα ώστε να προβάλω τις απόψεις μου στους αναγνώστες του ιστολογίου Citypress-gr.

Νευρομάντης
------------------------
-----------------
---------
----

Ανώνυμος είπε...

Ευχομαι συντομα να επιστρεψεις και σε ευχαριστω για το βημα που εδωσες και σε εμενα τον ελαχιστο. Να εισαι παντα καλα

strategy είπε...

Καλή συνέχεια και εύχομαι να επιστρέψεις το συντομότερο.

ΕΩΘΙΝΟΝ είπε...

Καλά όλα αυτά, αλλά δεν μας είπες τον λόγο! Είναι προσωπικοί καθαρά ή κάτι άλλο?

cummulus είπε...

Καλή ἐπάνοδο! Εὔχομαι, οἱ λόγοι τῆς ἀναστολῆς λειτουργίας, νά μήν ἔχουν νά κάνουν μέ θέματα ὑγείας.

Citypress-gr.admin είπε...

Σας οφείλω μια απάντηση...λόγοι υγείας δεν είναι,απλά ο χρόνος μου πλέον δεν είναι αρκετός ώστε να διαχειριστώ το blog...εξάλλου το city είναι από τα ποιο παλιά Ελληνικά blog δεν αξίζει στους χιλιάδες καθημερινούς επισκέπτες του να μην διαβάζουν καθημερινά το τι συμβαίνει...ελπίζω να το ξεπεράσω και όπως λέει και ο φίλος NewNeuromancer Για την ιστολογία (blogging) ευτυχώς δεν υπάρχει μεθαδόνη.

dyosmaraki είπε...

Εύχομαι σύντομα να επανέλθεις. Αν πάντως χρειάζεσαι βοήθεια εδώ είμαστε. Ενα - ένα τα αξιόλογα σιγούν και δεν είναι καλό για τον τόπο.
Καλές γιορτές εύχομαι και ένα καλύτερο 2012 με χαμόγελα