Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

"Γιατρέ μου, έχω δημοσκόπηση !"

Από τις εκλογές του 2007 όταν θεσμοθετήθηκε για πρώτη φορά στη χώρα μας η απαγόρευση της δημοσιοποίησης δημοσκοπήσεων το τελευταίο προεκλογικό δεκαπενθήμερο, μέχρι και σήμερα η ιστορία επαναλαμβάνεται με τον ίδιο γελοίο τρόπο.
Φήμες που κάνουν το γύρο των κομματικών γραφείων και μέσων ενημέρωσης για δήθεν αποτελέσματα δήθεν μετρήσεων. Ψίθυροι που φτάνουν ως το τελευταίο άκρο της Ελληνικής επικράτειας: ....«Έχω έναν φίλο στο ΠΑΣΟΚ που ξέρει. Θα είναι πρώτος ο Βενιζέλος», « Μια καλή πηγή μου στη Συγγρού λέει ότι η αυτοδυναμία είναι στο τσεπάκι του Σαμαρά», «Ένας κουμπάρος μου που είναι στην ΕΥΠ έχει δημοσκοπήσεις της πρεσβείας (ξέρετε ντε ποιας πρεσβείας) και λένε ότι ΝΔ και ΠΑΣΟΚ θα περάσουν πολύ τους 151».

Προχθές με πλησίασε ένας γνωστός μου. Γιατρός στο επάγγελμα και μάλιστα σχετικά προχωρημένης ηλικίας. «Πες μας τα νέα, τι λένε οι δημοσκοπήσεις;» με ρώτησε. Κι εκεί που πήγα να του απαντήσω ότι έχω να δω δημοσκόπηση με τα ίδια μου τα μάτια από την προπερασμένη εβδομάδα, με έστειλε αδιάβαστο: «Θα σου πω εγώ τι έμαθα πριν από λίγο σε ένα ταξί που είχα μπει. Ο ταξιτζής άκουσε στο ραδιόφωνο και σε συγκεκριμένο σταθμό να μεταδίδεται κρυφή δημοσκόπηση που δίνει…»Κι άρχισε ο γιατρός να μου λέει κόμματα και ποσοστά!

«Μα βρε γιατρέ μου, δεν μπορεί να άκουσε στο ραδιόφωνο δημοσκόπηση γιατί αυτό απαγορεύεται» του απάντησα. «Τι να σου πω… Αυτό μου είπε αυτό σου λέω. Κι εδώ που τα λέμε κι εγώ κάπου εκεί που μου είπε ο ταξιτζής τα βλέπω τα κόμματα» μου ανταπάντησε με σιγουριά ο ντόκτορ και με έκανε να αρχίσω να ψάχνω αν πράγματι μεταδόθηκε από ραδιοφωνικό σταθμό αποτέλεσμα νέας δημοσκόπησης.

Φυσικά, κάτι τέτοιο δεν είχε συμβεί. Αυτό που συνέβη είναι η αστειότητα των φημών που βιώνουμε από το προπερασμένο Σάββατο όταν άρχισε να ισχύει η γελοιότητα της απαγόρευσης δημοσιοποίησης δημοσκοπήσεων.

Δεν ξέρω ποια κυβέρνηση θα προκύψει –αν προκύψει- από τις εκλογές της επόμενης Κυριακής. Αυτό που ξέρω είναι ότι από τα πρώτα που πρέπει να κάνει είναι να αλλάξει αυτόν τον αστείο νόμο ο οποίος διευκολύνει κάθε λογής «παπαγαλάκια» και ψιθυριστές να κάνουν παιχνίδι σε βάρος της αλήθειας.

Ειδικά σε τόσο κρίσιμες στιγμές για τη χώρα…
 

1 σχόλιο:

Kom είπε...

misoon tin hrisi avgi epeidi tha valei fylaki toos kleftes.
kai perissotero tin misoon epeidi an mpei stin vooli DEN tha toos afisei na xanakleψoon.

min to koψeis