Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει το σχόλιο της Βούλας Παπαχρήστου...

Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει η ανάρτηση ενός σχολίου στο twitter της πρωταθλήτριας του τριπλούν Βούλα Παπαχρήστου για τα κουνούπια του Νείλου και τους Αφρικανούς που ζουν στην Ελλάδα.
«Με τόσους Αφρικανούς στην Ελλάδα.. Τουλάχιστον τα κουνούπια του δυτικού Νείλου..θα τρώνε σπιτικό φαγητό!!!» σχολίασε η 23χρονη αθλήτρια, γεγονός που ξεκίνησε θύελλα αντιδράσεων, από χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.....

Μάλιστα, αρκετοί ζητούν από την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή να πάρει θέση για το συγκεκριμένο σχόλιο. Σε δηλώσεις της η κ. Παπαχρήστου στην ιστοσελίδα contra.gr τόνισε πως δεν είχε πρόθεση να μειώσει κανένα και απλώς είδε το εν λόγω σχόλιο αναρτημένο και το ανέβασε στον λογαριασμό της.
«Δεν είχα καμία πρόθεση να μειώσω κανέναν. Σέβομαι όλους τους ανθρώπους και όλες τις φυλές. Δεν έχω καμία σχέση με την πολιτική. Εγώ ασχολούμαι μόνο με τους αγώνες. Το είδα κάπου αναρτημένο αυτό το σχόλιο και το ανέβασα κι εγώ» δήλωσε.
Λίγο αργότερα, με νέο tweet η νεαρή αθλήτρια ζητούσε συγνώμη «αν άθελά της προσέβαλε ανθρώπους» «Δεν εχω καμία ανάμιξη με τα πολιτικά!!!Είμαι αθλήτρια και μόνο!!» δήλωσε.

σ.σ ορισμένοι μάλλον εδώ στην Ελλάδα δεν έχουν αίσθηση του χιούμορ και βλέπουν παντού ρατσιστές

Δεν υπάρχουν σχόλια: