Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2012

Κιτσοπούλου: Δεν έχει σκεφτεί ποτέ ο Έλληνας “μακάρι την κόρη μου να την γ@μ@3ι ένας μαύρος


Προκαλεί και πάλι το ΝΟΥΜΕΡΟ!

Εντύπωση έχουν κάνει οι δηλώσεις της Λένας Κιτσοπούλου, της σκηνοθέτιδας που έκανε τον Αθανάσιο Δίακο σουβλατζή και κεράτα! Η σκηνοθέτις φαίνεται να μην εκτιμά ιδιαίτερα την ομορφιά των Ελλήνων καθώς θεωρεί οι οι ελληνίδες είναι καλό να πάνε με κάποιον μαύρο, όπως πήγε στην παράσταση της η γυναίκα του Διάκου!
Πάρτε μία μικρή γεύση και τα σχόλια δικά σας...

"Κάθε κόρη Έλληνα είναι καλό να πάει με έναν μαύρο. Οι Έλληνες όμως είναι ακόμα ρατσιστές και θέλουν να διαιωνιστεί η δική τους φάτσα, ο δικός τους κ… κι ας είναι δύο επί δύο" 
και συμπληρώνει "Δεν έχει σκεφτεί ποτέ ο Έλληνας πατέρας “μακάρι την κόρη μου να την γ… ένας ωραίος μαύρος, να βγει και το εγγονάκι ωραίο. Όοοοχι! Προτιμάει να διαιωνίσει τη φάτσα του, προτιμάει το εγγονάκι του να γίνει 1,50 μ. στο ύψος αλλά να του μοιάζει" 

«Ετσι κι αλλιώς πεθαίνεις μ’ έναν τρόπο, κάθε μέρα. Πόσο μάλλον σε μία χώρα η οποία σου τρώει το όνειρο. Αυτό δεν συμβαίνει τώρα, συνέβαινε ανέκαθεν σε αυτή τη χώρα, από τότε τουλάχιστον που θυμάμαι εγώ τον εαυτό μου. Η Ελλάδα σαν χώρα μισεί την πρόοδο, μισεί τα νιάτα. Ο,τι καλό έχω καταφέρει στη ζωή μου το οφείλω στο σπίτι που γεννήθηκα και στην προσωπική μου προσπάθεια να “σπουδάζω” αυτά που αγαπάω. Το σύστημα Παιδείας στην Ελλάδα είναι ικανό μόνο να δημιουργεί άρρωστους και ανελεύθερους ανθρώπους. Αυτή τη στιγμή, όπως ξέρετε, έχουμε χούντα, οπότε για την Ελλάδα του ’12 δεν έχω κάποιο άλλο πολιτικό σχόλιο», κατέληξε.

Οσον αφορά στα όσα κατά καιρούς γράφουν διάφοροι εναντίον της στο Facebook, σχολιάζει: «Δεν ασχολούμαι με το Facebook καθόλου, δεν ξέρω ούτε καν τι λένε για μένα. Τώρα, πάντως, που μου το λες χαίρομαι που αυτοί οι άνθρωποι με θεωρούν γελοία. Το τρομακτικό θα ήταν να με θεωρούν σαν κι αυτούς. Υποθέτω ότι είναι πολύ υψηλού επιπέδου άνθρωποι για να με θεωρούν αντίθετη από αυτούς. Μπράβο τους».

Δεν υπάρχουν σχόλια: